קידום ממומן בגוגל – העדכונים החשובים ביותר בגוגל אדוורדס בסוף-2017

0ca5t blog

2017 הייתה שנה מלאת תהפוכות ושינויים בכל הקשור לגבי קידום ממומן בגוגל – PPC. עם שינויים גדולים במערכת, כמו ממשק חדש, אלפי עסקים המצטרפים מדי יום למערכת והשימוש הגובר ב-Big Data- קיימים שינויים ועדכונים משני חיים. להלן 3 שיפורים עיקריים במערכת האדוורדס, שיכולים לעזור לכם לשפר את הקמפיינים בגוגל בצורה משמעותית.

מיצוי התקציב היומי – פי 2 מעבר לסכום

התקציב היומי עוזר לנו להחליט על הסכום המקסימלי אותו נרצה להוציא מדי יום, על מנת שלא נעבור או נחרוג מתקציב הקמפיין הכולל. עם זאת, יש ימים חזקים יותר ויש ימים חזקים פחות. יש ימים שמביאים עמם כמות טראפיק גבוהה פי 3 מעל הממוצע, לעומת ימים בהם התנועה נמוכה מהרגיל. על מנת לנצל היטב את תקציב העל שנקבע עבור קידום ממומן בגוגל למשך תקופה מסוימת (תקציב חודשי, תקציב קמפיין לX ימים וכו’), מערכת אדוורדס “מרשה” לעצמה לחרוג מהתקציב היומי. את הסכום היא תיקח מימים שלא מיצו את עצמם, או שתחלק את הסכום שחרג בין שאר הימים הבאים – לדוגמה: אם ביום רביעי הייתה תנועה רבה לאתר, אך התקציב היומי הינו 100 ש”ח ליום, מערכת אדוורדס תוציא 167 ש”ח במשך אותו היום, ואת ההפרש (67 ש”ח) תחלק בין הימים החלשים: יום שני יוכל להסתיים ב87 שח, ויום שבת ב 61 ש”ח וכן הלאה.

עדכוני Ad Rotaion

הפיצ’ר של Ad rotaion , מאפשר לנו לקבוע כיצד יוצגו המודעות הרבות שלנו, בהתאם לביצועיהן בקמפיין. חלק מעדיפים שהחלוקה בין המודעות תהיה שווה, על מנת להבין לעומק איזו מודעה עובדת. חלק יעדיפו שהמודעות שמייצרות טראפיק גבוה יותר יבלטו, ויש כאלו שמעדיפים שהמודעות שמייצרות יותר המרות יהיו הנבחרות. באוקטובר גוגל עדכנה את אופציית Ad Rotaion, כך שהאופציות המתאימות ביותר עבור הקמפיין יהיו נגישות, ואילו האופציות שלא מתאימות תהיינה חסומות, או שתופיע הערה “לא מומלץ”, זאת על מנת לעזור בדילמה ולמנוע בחירות לא נכונות עקב אי הבנת המערכת וכיצד היא מבצעת את בחירותיה.

מעקב מקביל

קוד מעקב, או לינק מעקב אליו המשתמשים מגיעים, עוזר למפרסמים רבים במדידת הטראפיק או ההמרות, אך מאט את זמן העלאת האתר. הדבר קריטי במיוחד לאתרים הנמצאים על סרברים חלשים יחסית (אתרים של עסקים קטנים לרוב). גוגל שמה השנה דגש על מהירות האתר כמדד נוסף לאיכותו. הבעיה היא שקוד המעקב במערכת אדוורדס, פוגע במהירות העלאת האתר. לכן, גוגל החליטה לייצר את “המעקב המקביל” (Parallel Tracking). מהיום, קוד המעקב שתשתמשו בו ייטען במקביל לטעינת עמוד הנחיתה. כך שמהירות האתר תשתפר, ודירוג האתר שלכם יישאר גבוה.

חושבים על קידום ממומן בגוגל אך לא יודעים מאיפה להתחיל? אנו בחברת ג’אם פלאן מומחים בתחום הקידום, ונשמח לעזור לעסק שלכם לייצר יותר תנועה ומכירות בעזרת הכלים הרלוונטיים. צרו איתנו קשר עוד היום!