קידום בגוגל - מדוע אתם חייבים את זה?

קידום בגוגל – למה באמת צריך SEO?

0ca5t blog

אם יש משהו אחד שיכול להיות סופר קשה לחברה או עסק, זה לקבל את החשיפה הנכונה. כך ששיווק המוצרים שלכם על מנת שתצליחו למכור אותם ולהרוויח כסף טוב מהם, הוא חשוב ביותר. אבל במציאות של ימינו, בה השיווק מבזבז חלק ניכר מהתקציב, חייבים, במקביל לקידום הממומן, לפנות ולהתמקד גם בקידום האורגני  – קידום בגוגל.

אז מה זה בעצם קידום אורגני/קידום בגוגל/SEO?

ראשי התיבות SEO אומרים בסך הכל – Search  Engine Optimization. האופטימיזציה הזו עוזרת לכם להתאים בקלות את האתר שלכם לדרישות מנוע החיפוש. זה בעצם עוזר לכם לייעל את התוכן באתר, כמו גם את מבנה האתר, בדרכים משמעותיות. כתוצאה מכך תייצרו יותר לידים, תשיגו יותר לקוחות, ותלמדו ולזהות את הדרך הטובה ביותר לקידום החברה שלכם לטווח הארוך. קידום אורגני כשמו כן הוא – מתפתח בצורה אורגנית וטבעית, ללא שום השקעה כספית- אלא אם אתם נעזרים בחברה חיצונית מקצועית, כמו ג’אם פלאן, עבור עבודת הקידום. גם כך, זה עדיין פחות יקר מאשר לשלם עבור מודעות ממומנות שיביאו, בסופו של דבר, גולשים לאתר שלכם.

ומדוע עוד אתם חייבים את זה?

  • לידים שמגיעים מחיפושים אורגניים הינם האיכותיים ביותר, ומובילים לרכישות הגדולות ביותר.
  • עלות ליד שמגיע דרך קידום אורגני זולה, מאוד מכיון שהתשלום אינו פר הקלקה. לכן זו הדרך החשובה ביותר להגדיל מכירות שאינן תלויות מדיה.
  • גולשים מחפשים מוצרים או שירותים שונים ברשת מספר רב של פעמים, עד לביצוע ההחלטה לרכישה אונליין. קיים סיכוי גבוה שמודעות ממומנות שטורגטו כלפי גולשים אלו כבר לא יופיעו, וללא נוכחות אורגנית חזקה בתוצאות החיפוש, הגולשים כלל לא יגיעו לאתר שלכם כדי לבצע את הרכישה.
  • השקעת הפרסום משתלמת יותר עם קידום אתרים בגוגל:
    1. דירוג האיכות של האתר עולה, וכך המודעות בגוגל מקבלות עדיפות.
    2. בחלק מהמקרים הגולשים יקליקו על המודעה, יגיעו לאתר אך לא ירכשו את המוצר וימשיכו לגלוש ולחפש ברשת. בשלב זה הם כבר לא יקבלו יותר מודעות ממומנות (מה שקורה לאחר 2-3 חיפושים), אך אם הם יתקלו באתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות, סביר להניח כי יחזרו אליו שוב ואף ישלימו את הרכישה.
  • נוכחות בחיפושי זנב ארוך (Long Tail): מלבד החיפושים המרכזיים, ישנם עוד אלפי חיפושים כל חודש של ביטויי “זנב ארוך”, הקשורים לסוג השירות או המוצר שאתם מציעים. לדוגמה – “ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה”, “הזמנת כרטיסים להופעות בחו”ל”, “קידום בגוגל לעסקים קטנים” וכו’. עבור ביטויים אלו אין מודעות ממומנות ברשת, וללא קידום אורגני, גולשים המחפשים מוצרים אלו ילכו לאיבוד.
  • קידום תוכן: אם האתר שלכם מציע תוכן מקורי וייחודי עבור הגולשים, אתם בוודאי רוצים שהם יקראו אותו. קידום תוכן לתוצאות החיפוש הראשונות, גם ייתן גושפנקה לרלוונטיות של האתר שלכם בתחום ולאמינות המידע והתוכן, וגם יביא קהל חדש לאתר דרך ביטויים משניים וחיפוש מידע.
  • מחקרים מראים כי 30%-50% מהגולשים מעדיפים לבדוק ולהיכנס לאתרים אליהם הגיעו ללא מודעות ממומנות. בלי קידום אורגני חזק, יש סיכוי גבוה שתפסידו מספר עצום זה של לקוחות פוטנציאליים.

כמו שאתם מבינים, קידום אורגני וקידום ממומן הם החברים הכי טובים. בניית אסטרטגיה משולבת של השניים תאפשר לכל אחד ואחת מכם להגיע לראש התוצאות ולייצר נכס דיגיטלי אמיתי. מרגישים שאתם מוכנים להוביל? צריכים עזרה בבחירת האסטרטגיה הנכונה? אנחנו כאן ונשמח לעזור לכם – צרו קשר עם ג’אם פלאן כבר עכשיו!