קידום אתרים בגוגל - ג'אם פלאן

קידום אתרים בגוגל: הטרנדים החמים ל- 2018 חלק 1

0ca5t blog

בלי ששמנו לב 2017 נגמרה לה, החורף רק הגיע וכבר נגמר והאביב בפתח. ולקראת האביב וההתחדשות הכללית, הכנו עבורכם רשימה חדשה עם הטרנדים החמים עבור קידום אתרים בגוגל בשנת 2018. ככל שעוברות השנים, יותר ויותר עסקים מודעים לכך שעבודת קידום בגוגל היא חשובה ביותר (שלא לומר הכרחית) להימצאותם בתוצאות החיפוש, ומכאן – להצלחתם, ולכן חובה עליהם להישאר מעודכנים בכל החידושים והמגמות העתידיות בשוק כדי להישאר במשחק ולא לפגר מאחור.  2018 נראית עתידנית למדי: עם מנועי חיפוש שנעשים חכמים יותר, מענה של גוגל על שאילתות נוספות ישירות על דפי התוצאות, ועלייה של החיפוש המופעל באמצעות קול, חלקנו מודאגים שאסטרטגיית האופטימיזציה שלנו עשויה להשתנות באופן דרסטי. אבל אלא אם כן הרובוטים של גוגל יחליטו להשתלט על העולם ולהשמיד את כולנו, המגמות הבאות לא יפגעו בהכרח בעבודת הקידום האורגני שנעשתה באתרים. מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג לומדים להבין תוכן טוב יותר, והם שואפים לספק את הצרכים של המשתמשים כמיטב יכולתם. זה בדיוק מה שאתם צרכים לזכור אם אתה רוצים שהאתר שלכם ימצא במוקמות גבוהים בתוצאות החיפוש. אז בואו נראה אילו מגמות מעניינות של קידום אתרים בגוגל טומן לנו העתיד ומה אפשר לעשות כדי להיות מוכנים:

יותר אנשים משתמשים בחיפוש קולי

מה קורה כאשר יש לכם שאלה בוערת אבל אף אחד לא בסביבה?פשוט תשאלו את הנייד שלכם. ברצינות. חיפוש מופעל קול גדל במהירות הודות לתוכנת זיהוי קולי בה משתמשים בטלפונים ניידים וברמקולים ביתיים. 55% מבני הנוער ו -40% מהמבוגרים משתמשים בחיפוש קולי על בסיס יומי, ובנוסף, התחזית היא  כי עד 2020 חצי מהחיפושים יהיו חיפושים קוליים. הפופולריות הגוברת של מגמה זו היא בלתי נמנעת. העובדה כי כבר לא צריך להקליד שאילתת חיפוש כדי לקבל תשובות הופכת את החיפוש הקולי למהיר ונוח במיוחד. ואילו תוצאות יגיעו למקומות הראשונים בחיפוש הקולי? ובכן, נגלה לכם סוד – אלו שגוגל בחר לשפר מבחינה ויזואלית ולהבליט (Featured Snippets – קטעי מידע מומלצים). איך גורמים לו לעשות זאת עבור העסק שלכם? על ידי עבודת קידום בגוגל יסודית וטובה: תוכן מובנה חזק, המובן בקלות על ידי הגולשים ועל ידי מנועי החיפוש. זכרו את זה – אם עשיתם עבודת קידום אורגני טובה, יהיה לכם יותר סיכוי לקבל קטע מובלט ומכאן, יותר סיכוי להיקרא בתור תוצאה קולית.

אחרי שתפנימו את זה (וכמובן, שאם אתם זקוקים לעזרה עם עבודת הקידום האורגני של העסק שלכם בגוגל, אנחנו כאן בחברת ג’אם פלאן, נשמח לדבר, לייעץ, ולעזור לכם להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש), אפשר להמשיך הלאה, ועל כך בפוסט הבא!