[vc_row padding_top="0px" padding_bottom="0px"][vc_column fade_animation_offset="45px" width="1/1"][text_output]
ASO – קידום אפליקציות, או בשם המלא App Store Optimization (אופימיזטיית חנות אפליקציות וקידום אפליקציות) היא חתיכה חדשה וקריטית מפאזל הקידום האינטרנטי. עם יותר מ-2 מיליון אפליקציות בחנויות האפלקציות המוכרות, חשיפה של האפליקציה ללקוחות רבים היא אחד היעדים העיקריים של מפתחי האפליקציות. אם אתם לוקחים חלק בעולם פיתוח האפליקציות, חשוב שתבינו את הצורות והדרכים לקידום האפליקציה שלכם והאופן בה היא תוצג בחנות.
אז מה זה ASO?
ASO הוא תהליך קידום אפליקציות שמעניק דירוג גבוה יותר לאפליקציה שלכם במנוע החיפוש של החנות. ככל שהדירוג שיוענק לכם יהיה גבוה יותר, כך יותר ויותר משתמשים יחשפו לאפליקציה והדבר יתורגם לטראפיק לעמוד האפליקציה וכמו כן להורדות מרובות.
קידום אפליקציות – ASO דורש מכם הבנה מעמיקה של קהל היעד שלכם והדבר כולל את מילות החיפוש שהוא נוטה להקליד ואפליקציות דומות שבהן הוא משתמש. ככל שתבינו בצורה טובה יותר את עולם המושגים של קהל היעד שלכם, כך תוכלו להתכוונן ולהתמקד במילים חשובות אותן יש לבחור ולקדם.
מדוע ASO חשוב?
עפ"י פורסטר (חברת מחקר שווקים אינטרנטית בארה"ב) 63% מהאפליקציות נגלות למשתמשיהן דרך מנועי החיפוש. משמעות נתון זה היא שמנוע החיפוש של חנויות האפליקציות הוא הצורה היעילה ביותר לגילוי והורדת אפליקציות חדשות.
בכנס המפתחים האחרון של חברת Google, ציין אנקיט ג'יין (ראש חטיבת המחקר של Google Play) ש"עבור אפליקציה מן השורה, מנוע החיפוש מהווה את המקור לרוב ההורדות". משמעות הדבר היא כי במידה ובחרת לא להשתמש ב-ASO, מנעת מעצמך את צורת החשיפה העיקרית והגדולה ביותר.
במציאות העכשווית בה יותר ויותר אפליקציות מתחרות עבור חשיפה גדולה יותר, מפתחים רבים עדיין לא משקיעים מאמץ מספק בקידום אפליקציות. לכן זוהי המתנה שלנו עבורך: ASO – הנשק הסודי שלך. השקעת זמן על בסיס שבועי בשיפור ה-ASO יוביל לתוצאות מיידיות על דירוג האפליקציה שלך ולהצלחה הכוללת של העסק.
[/text_output][/vc_column][/vc_row]