gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

ASO – קידום אפליקציות – כתבה שלישית בסדרה

תוכן עניינים:

ASO (קידום אפליקציות) הוא תהליך שדורש מעקב ושינויים בהתאמה, על פני תקופת זמן. הסט האופטימלי של מילות מפתח לקידום האפליקציה שלכם, הוא לאו דווקא סט המילים הראשון שאותו בחרתם להציג בחנות האפליקציות.

עבור אנשים רבים, אסטרטגיית ה-ASO כיום לא קיימת, ומפתחים נוטים לבחור במילות מפתח ותיאורים כתובים ברגע האחרון, ממש לפני הגשת האפליקציה. ברוב המקרים, לא נעשה מחקר מספק בנוגע למילות המפתח טרם העלאת האפליקציה ולכן אפליקציות רבות נשארות חבויות ובעלות סיכוי חשיפה נמוך במיוחד.

איאן ספרמן, מנכ"ל חברת MobileDevHQ מספר כיצד השימוש ב-ASO השפיע על מעגל לקוחותיו:

"ל-ASO יש השפעה דרמטית על האפליקציות שלנו. אלו שמקדישים זמן על מנת להבין, לתאר ולבחון את הצורה בה האפליקציה שלהם מתקשרת עם הקהל, גילו שקצב ההורדות עלה כפול 2 ולפעמים אף כפול 10, דבר שהוביל כמובן לעלייה ברווחי האפליקציה בשל אנגייג'מנט גבוה בזכות ה-ASO. זהו לא תהליך פשוט בהכרח, אך אם יש בך רצון להשקיע במוצר שלך ולזכות לתוצאות מרשימות, זוהי יכולה להיות השקעה משתלמת במיוחד."

מפתחי אפליקציות צריכים לעקוב בצורה עקבית אחר הדירוג שלהם בחנות האפליקציות ואחר הדירוג של המתחרים שלהם. אפליקציות רבות מפורסמות בחנויות האפליקציות מדי יום והזרם הבלתי פוסק של דירוגים חדשים, ביקורות והורדות, יכול להשפיע על דירוגי החיפוש של האפליקציה שלך. המשיכו לבחון ולהתנסות עם מילות המפתח על מנת לספק דירוג מתאים שיוביל בשלב מאוחר יותר לטראפיק רב יותר לעמוד ההורדה של האפליקציה ולאחר מכן גם לרווח כלכלי.

על מנת לקצור את הרווחים שה-ASO יכול לספק לכם, יש להשקיע זמן ומאמץ. אם תשכילו להשתמש בכלים הנכונים עבור קידום אפליקציות, תוכלו להבחין בשיפור משמעותי בטראפיק וברווחים – הדבר לא יקרה תוך לילה, אך כפי שכתבנו, עם התמדה, הבנת קהל היעד של האפליקציה ושל מילות המפתח המתאימות ביותר למנועי החיפוש, גם זה יקרה בסופו של דבר. סיטואציה בה אדם כלשהו מוצא את האפליקציה שלכם דרך מנוע החיפוש של חנות האפליקציות, היא אתגר, אך בעזרת תמיכתנו והבנה יסודית של עולם קידום האפליקציות, כל בעיה ניתנת לפתרון.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
מהם ביטויי זנב ארוך ומדוע הם כה חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן?
פרסום בגוגל ומנועי חיפוש

5 טיפים מנצחים לפרסום ב-google ads

מנוע החיפוש של גוגל הפך שם נרדף לאנציקלופדיה דיגיטלית. מעל ל-6 מיליארד חיפושים ביום תורמים לכך שמנוע החיפוש הפך לכלי פרסומי מבוקש בקרב בעלי עסקים

אפליקציות Web​

המדריך לבניית MVP בכמה צעדים פשוטים!

מאיפה הכל התחיל? בשנת 1999, בחור צעיר רצה לקנות זוג נעליים מסוים. הוא הלך לקניון במטרה לקנות את הנעליים ולצערו גילה שנגמר המלאי. מתוך התסכול,

wordpress icon
בניית אתרי וורדפרס

6 יכולות וורדפרס שאתם חייבים להכיר!

וורדפרס מריצה מעל ל-30% ממיליון אתרים ב״שורה הראשונה״ בגוגל. קלות השימוש בפונקציית ה- drag & drop בוורדפרס, הפכה את פלטפורמת בניית האתרים הזו למועדפת. מעבר

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא