gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום במובייל – חמשת הטיפים של סוף 2017 לקידום אורגני במכשירים השונים

תוכן עניינים:

אחרי חודשים רבים של הבטחות, גוגל סוף סוף שיחררה בבלוג המקצועי של החברה את רשימת הטיפים לקראת מהפכת ה- Mobile First Index. תחילה, גוגל מצהירה כי בכל הנוגע לתחום קידום במובייל, עדיין לא ברור עד כמה תחמיר בנוגע לנהלים החדשים. על פי גורמים בחברה,  התהליך יהיה הדרגתי ואיטי יותר מהצפוי ולא ברור עדיין מתי התהליך יושלם. לעומת זאת, שינויים בנהלים של גוגל נחתו על המקדמים ביום בהיר אחד ללא אזהרה בעבר, לכן קשה לדעת.  הטיפים אותם הציגה גוגל, תקפים לאתרים אשר קיימת להם גרסת דסקטופ וגרסת מובייל נפרדות, ומבהירים נושאים הקשורים לMeta Data דומה בין הגרסאות, Canonical ועוד.

חמשת הטיפים של קידום במובייל שגוגל פרסמה

-תחילה, וודאו שגרסת המובייל לאתר מותאמת לפרקטיקות ה-SEO הבסיסיות: תוכן איכותי, תגיות אלט לתמונות, סרטוני וידאו מותאמים למובייל, כך שניתן לאנדקס את דפי האתר באופן איכותי. וודאו שהעמודים אכן רספונסיביים לגודל המכשירים השונים, ושהיררכית הלינקים הפנימיים ברורה.

-הטמיעו Structured data ברור לכל הפיצ'רים הרלוונטים שהמשתמשים מחפשים, הן לעמודי המובייל בנפרד ולעמודי הדסקטופ בנפרד. למשל, פיצ'ר המציין מיקום פיזי, הינו שונה בין גרסת הדסקטופ (פיצ'רים הנשענים על רשת הוויי פיי) לבין גרסת מובייל (פיצ'רים הנשענים על ג' פי אס).  וודאו כי ה-URL מתאים לגרסת המובייל של האתר.

-וודאו שה-Meta Data איכותי,  הם גרסת הדסקטופשל האתר, וגם לגרסת המובייל של האתר. מצד אחד, שהתוכן יהיה ייחודי לגרסת המובייל ולגרסת הדסקטופ, אך מנגד גם תוכן "מקביל" המתאר באופן הדומה ביותר את תוכן העמודים התאומים.

-אין צורך לבצע שינויים בכל הקשור ללינקים פנימיים בגרסאות אתר הנפרדות למובייל. עם זאת, לוודא ש- link rel=canonical וגם ש-  rel=alternate elements  כדי שיהיה קו מחבר בין הגרסאות השונות.

-וודאו שלסרברים של האתר יש קיבולת גבוהה דיה לעמוד בקצב ה-Crawl של מנוע החיפוש של גוגל המתגבר משנה לשנה. האתר שלכם יתמודד עם Crawling חזק בחודשים הקרובים, עקב השינויים. כלל זה תקף לאתרים עם גרסאות נפרדות לדסקטופ ולמובייל בלבד.  

ההצהרות של גוגל בנושא הקווים המנחים על קידום אורגני למכשירים השונים, רק מחזק את מה שכולם ידעו: קידום במוביייל הינו קריטי לטובת קידום האתר ומשפיע על מיקומו בתוצאות החיפוש, בין אם מדובר על גרסת הדסקטופ ובמיוחד בגרסת המובייל. מקדמים רבים יעידו שהתנועה לאתר המגיע דרך משתמשי מובייל, מזמן חצתה את קו ה-60% בחלוקת התנועה לאתר. קווים מנחים אילו מתווספים להנחיות שונות הקשורות לקידום במובייל:  פרסום מיקום ברור של העסק, אתר רספונסיבי ומהירות הטעינה של האתר במובייל.

קידום אתרים בגוגל יכול להיות מסובך ולדרוש עבודה רבה. אנו בג'אם פלאן מקצועני SEO, נמצאים לשירותכם לכל עזרה וטיפול בקידום האתר. לפגישת ייעוץ, מוזמנים לפנות אלינו באתר

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
גוגל אנליטיקס, גוגל Search Console והתהום ביניהן!
קידום אתרים אורגני – SEO

גוגל אנליטיקס, גוגל Search Console והתהום ביניהן!

הסתירות בין תוצאות הנתונים המתקבלות מגוגל אנליטיקס וגוגל search console, יכולות לשגע כל מי שמתעסק בקידום אתרים ומרקטינג, ולא משנה כמה סבלנות יש לו. בכתבה

שיפור מעורבות גולשים
בניית מסע לקוח

שיפור מעורבות גולשים על ידי Gamification

הכירו את שיטת ה-משחוק (Gamification) מרגישים מתוסכלים שגולשים אינם נשארים באתר שלכם זמן רב יותר או שאינם חוזרים אליו שוב ושוב? ייתכן והמפתח ליצירה של

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא