gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום בגוגל: הטרנדים החמים ל- 2018 חלק 2

תוכן עניינים:

בפוסט הקודם למדנו על החשיבות ההולכת וגדלה של נראות והימצאות בתוצאות הראשונות של חיפושים קוליים בגוגל וכיצד להגיע לשם (רק נזכיר למי ששכח – קידום אורגני נכון ואיכותי, עם טקסטים מובנים גם לגולשים וגם למנועי החיפוש, יוביל לכך שגוגל יעניק לאתר שלכם "קטעים מובלטים" – Featured Snippets, מה שיגדיל את הסיכוי להיקרא בתוצאות החיפוש הקולי). עכשיו נמשיך עם הטרנדים החמים של קידום בגוגל בשנת 2018:

דגש על כוונת המחפש

החיפושים המגיעים לגוגל הינם רבים ומגוונים. בין אם השאילתה היא "מדוע אוכלים סופגניות בחנוכה" או "תחפושות לפורים", כשחושבים על קידום בגוגל חשוב להבין מהי כוונת המחפש ואיזה סוג של תשובה יש לספק לו. למשל, סביר להניח כי מי ששאל את השאלה השנייה יצפה לתוצאות שמראות לו היכן ניתן לרכוש תחפושות לפורים, ולא כאלו שיסבירו את ההגדרה למהי תחפושת או מדוע מתחפשים בפורים. במקרה זה על התוצאות להראות מגוון של חנויות, מקוונות ופיזיות. כדי להבין בדיוק למה הגולש מתכוון, לגוגל יש תוכנת בינה מלאכותית המשמשת לעיבוד שאילתות. בנוסף אליה, יש לו מנגנון להבנת סמנטיקה והקשרים בין נושאים ושאילותות, וכך מנוע החיפוש יכול להבין מה הכוונה. עדיין, חשוב מאד להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בתוכן האתר וזהו חלק אדיר וחשוב במיוחד של עבודת קידום אורגני. אם תקדישו לכך מחשבה, תוכלו לראות שגוגל מנסה לתת רמזים עדינים לגבי מה שהמחפשים רוצים לראות כתוצאות: אם התוצאה העליונה כשמקלידים "תחפושות לפורים" היא סרטון להכנת תחפושת, אפשר ללמוד מכך כי סרטונים נמצאים בתוצאות המובילות ומכאן שכדאי ליצור סרטון כדי להתחרות על ביטויי מפתח אלו.

חשיבות רבה לנייד

בהתבסס על הנתונים הסטטיסטיים (ועל הסצנה הרווחת ברוב בתי הקפה), גם אתם בטח קוראים את הכתבה דרך הטלפון החכם. מסתבר שמכשירים ניידים קיימים לא רק עבור בדיקת לייקים באינסטגרם, אלא גם כדי לחפש דברים בגוגל תוך כדי תנועה: כבר עכשיו יותר מ -50% מהחיפושים מתבצעים באמצעות מכשירים ניידים, ומספר זה ימשיך לגדול. החיפוש בנייד גדל כל כך, שכבר היו הרבה דיבורים על דירוג אתרי אינטרנט לפי הגרסה הניידת שלהם, במקום לפי גרסת הדסקטופ. למרות שהשינוי יקרה בהדרגתיות רבה, צריך לדעת שגרסת האתר במובייל משפיעה על הקידום האורגני. מה אפשר לעשות בנושא? פשוט מאד – אתם חייבים אתר רספונסיבי חזק וידידותי. לא יודעים איך לעשות את זה? אנחנו בחברת ג'אם פלאן, נשמח לעזור לכם! בונים אתר חדש? הקפידו מראש על בנית אתר רספונסיבי שמתאים למובייל ולא תאמינו איך זה ישפיע על המיקומים.

חייבים לזכור כי קידום אתרים בגוגל הוא דינמי ומשתנה עם ההתפתחות הטכנולוגית ועם התנהגות הגולשים ולכן, אם גם אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע תמיד בתוצאות החיפוש הראשונות, יש להמשיך ולהתעדכן באופן שוטף. קידום בגוגל הוא המפתח שלכם להצלחה, השקיעו בו זמן.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום ברשתות חברתיות

פרסום בלינקדאין ב- 2021

לינקדאין (LinkedIn) היא הרשת החברתית המובילה בעולם העסקי. היא הוקמה ב- 2003 וביססה את עצמה כפלטפורמת שיווק יעילה עבור קהלי יעד מקצועיים . לינקדאין משמשת

קידום אורגני SEO
בניית אתרים

4 צעדים לתכנון האתר המושלם

חשיבות תכנון האתר לפני הקמתו כשמהנדס בונה בניין הוא מקדיש את מירב המאמצים לבניית תוכנית עבודה מושלמת כך שסיכויה להיכשל יהיו נמוכים. הרי, שאם המהנדס

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא