gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אתרים בתל אביב? איך עושים Local SEO

תוכן עניינים:

משנה מקום משנה מזל? עסקים משקיעים משאבים רבים על מנת להופיע בראש תוצאות החיפוש לביטויי מפתח הרלוונטים עבורם. עם זאת, כל מה שצריך לעשות לפעמים זה להיות במקום הנכון ובזמן הנכון -Local SEO או בשמו העברי, קידום מקומי. אז איך אפשר לבצע קידום אתרים בתל אביב בצורה הנכונה והיעילה ביותר?

מה זה קידום מקומי?

מאז שנכנס המובייל לחיינו, ואיתו אפשרויות מיקום ה-GPS, גוגל שמה לדגש את מיקום העסק שלכם, על מנת שתוצאות החיפוש יהיו המתאימות ביותר למשתמש. קידום אתרים בתל אביב לצורך העניין, רלוונטי רק לחנויות או עסקים שממוקמים בעיר. אם המשתמש חיפש "אוכל לכלבים", בזמן שיושב בספסל רחוב בתל אביב, אין סיבה שתופיע לו החנות "כלבו לכלב סניף אילת". תוצאות החיפוש לא מוטות רק על פי כמות הלינקים, איכות ה-Meta Data של העמוד וגודל האתר, אלא גם על פי מיקומו הרלוונטי למחפש. כך שלמעשה, אם אהיה 100 מטר מחנות רהיטים ברמת גן, יהיה סיכוי שזו תופיע לי בתוצאות החיפוש לפני חברת IKEA (או לפחות אחד מתחתיה).

נדבך נוסף של SEO מקומי, הינו חיפוש + שם המקום, למשל "חנות רהיטים ברמת גן". כפי שניתן להבין, ברגע שמשתמש מחפש שם מוצר פלוס מיקום, הוא קרוב הרבה יותר לרכישה. חלק מהליך קידום אתרים בגוגל הינו להדגיש גם ביטויים הכוללים מיקום, שכן הינם התחרותיים ביותר. אך לא משנה כמה תשקיעו בהבלטת הביטוי "רהיטים ברמת גן", אם לא דאגתם להבהיר לגוגל את כתובת העסק שלכם, אפילו מתחרים קטנים מכם יעקפו אתכם בתוצאות החיפוש.

אז איך מבליטים את מיקום העסק?

פתחו כרטיס GMB וצרו כתובת Waze

Google My Buisness הינו כרטיס העסק שלכם במנוע החיפוש. מדובר בכלי חינמי של גוגל, בו תמלאו את מיקום העסק, שעות הפתיחה, כתובת האתר ועוד מאפיינים רלוונטים לעסק: תפריט למסעדה, קטלוג מוצרים לחנות וכן הלאה. השקיעו בכרטיס ה-GMB שלכם, כך שהוא יופיע ראשון בעמוד תוצאות החיפוש לכל משתמש הנמצא בקרבת העסק שלכם. כתובת Waze חשובה גם כן, שכן ווייז אשר נרכשה על ידי גוגל, מספקת לו מידע על מיקום העסק שלכם גם.

פתחו עמודים נפרדים לביטויי מפתח הנושאים את מיקום העסק

יש לכם רשת חנויות? אתם מספקים שירותים לכל הארץ? שווה לפתוח עמודים שישלבו את ביטוי המפתח של הערים הגדולות בהם אתם מספקים שירותים כגון "מכון כושר בפתח תקווה" ו-"מכון כושר ברמת גן" במידה ויש לכם מספר מכוני כושר, לדוגמה. חשוב להשקיע ולפתח עמודי אתר במיוחד לביטויי מפתח הכוללים שמות עיר, שכן המשתמש קרוב יותר לרכישה עבור ביטויים אילו.

Schemas And Structured Data

למתקדמים ביניכם, כאשר אתם עורכים את המידע המובנה לעמודי האתר, וודאו שאתם משלבים ביטויים הכוללים שמות מיקום. למשל, ברשימת מוצרים כגון: "כיסאות, כורסאות, ספות" מומלץ לכתוב " כיסאות תל אביב, כורסאות תל אביב, ספות תל אביב" .

בין אם אתם עושים קידום אתרים בתל אביב, רמת גן או כפר מוצמוץ, חשוב להדגיש את מיקום העסק אותו תרצו לקדם. SEO לוקאלי נשמע לכם מבלבל? אנו בחברת ג'אם פלאן מומחי קידום אתרים בגוגל וגם יכולים לעזור לכם עם בניית אתר וורדפרס, קידום אפליקציות ועוד – ונשמח לעזור לכם לקדם גם את העסק שלכם. צרו קשר עוד היום!

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
choose digital agency-min
שיווק דיגיטלי

איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי?

בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום, מציאת חברת שיווק דיגיטלית נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בהשגת היעדים העסקיים שלך. עם אפשרויות רבות זמינות, חיוני לבחור

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא