gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אתרים בגוגל – איך לשפר את כרטיס Google My Business שלכם

תוכן עניינים:

כל קידום אתרים בגוגל, מתחיל עם כרטיס עסקי מקצועי. כל בעל עסק יודע היום, שבלי כרטיס Google my Business, אף אחד לא ימצא אותו ברשת, לא משנה כמה ישקיע באופטימיזציה של האתר או במודעות ממומנות. Google My Business הינו שירות חינמי הנועד לבעלי עסקים לספק מידע קונקרטי על בית העסק שלהם:

– מיקום והוראות הגעה

– שעות פתיחה

– תמונות

– אתר הבית

-טלפון

אילו הם הפרטים הבסיסיים שכל בעל עסק צריך למלא בכרטיס GMB שלו. אך האם זה מספיק בשביל קידום אתרים בגוגל שיגרום לכם להוביל בתוצאות החיפוש?

המטרה של כרטיס העסק הינה להעניק מידע רלוונטי למשתמש הנמצא בקרבת העסק. כיום חלק מהתוצאות האורגניות המתקבלות במנוע החיפוש של גוגל, מבוססות על פי מיקום המשתמש, בין אם הוא במובייל, או מחובר לרשת הוויי פיי הביתית. כרטיס העסק של גוגל מאפשר גם להעניק אינפורמציה מעמיקה על העסק, ליצור קשר עם המשתמשים ומהווה "כרטיס הביקור" האלקטרוני שלו, אז איך תוודאו שהכרטיס שלכם הינו המוביל?

1. מלאו גם את הפרטים הקטנים ביותר בכרטיס

מילאתם את כתובת בית העסק, סיפקתם תמונות וכתבתם את שעות הפתיחה, אך מה לגבי קטגוריית העסק? ותת הקטגוריה? חשוב שהפרופיל שלכם יהיה שלם ב-100%. גם אם חלק מהקריטריונים קשים למילוי, מצאו את הדבר הקרוב ביותר לכתוב. כרטיס מלא הוא כרטיס שיזכה למיקום גבוה.

2. אל תפחדו מביקורות

ביקורות עוזרות למשתמשים להבין את טיב השירות שאנו מעניקים. כמו כן, הן עוזרות לנו להשתפר ולכן חשוב לשלבן בכרטיס ה-GMB. גוגל מקדישה משקל רב לביקורות, ומעניקה עדיפות לעסק שזוכה לדירוג גבוה וביקורות רבות, הן חיוביות והן שליליות. נצא מנקודת הנחה שהשירות שלכם אדיב ועונה על הצרכים של לקוחותיכם, על כן עודדו אותם לכתוב עליכם ביקורת חיובית ב- Google My Buisness, בין אם זה בתמורה להטבות או בין אם זה פשוט לבקש עם חיוך.

3. עדכנו את זמני הפתיחה של העסק

בעלי עסקים רבים, לאחר שהם מעדכנים בGMB את שעות הפתיחה של מקום העסק, נוטים "לשכוח" ולהשאיר זאת בצד. הבעיה היא שבזמן חגים, ימי אבל, ימי צום ותעניות, לוח הזמנים של בית העסק שלהם נשאר זהה, והמשתמשים נוטים לחשוב, מאיזושהי סיבה, שהעסק פתוח למרות זאת. עדכנו מדי פעם את לוחות הזמנים – רענון תקוף של כרטיס ה-GMB יוצר עניין למערכות של גוגל ומקדם את העסק שלכם למעלה

פתיחת עמוד Google My Business מורכבת הרבה יותר מכפי שהיא נראית. לא מספיק רק שתהיו קיים ברשת החיפוש של גוגל, אלא גם שתופיעו בין התוצאות הראשונות. מסתבכים? אנו בחברת ג'אם פלאן מומחי קידום אורגני וגם קידום ממומן בגוגל ונשמח לעזור. למידע נוסף, צרו עמנו קשר.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
אפליקציות Web​

אי אפשר בלי קידום אפליקציות

כל אחד יודע מה זה אפליקציה. לאן שלא נביט, נראה אנשים שקועים באיזושהי אפליקציה בסמארטפון. ומה הפלא? רק ברבעון הראשון של שנת 2019 היו בחנות

קידום אתרים אורגני – SEO

איך להפיק מ- GOOGLE TRENDS את המירב ב-SEO

בכתבה הבאה אנחנו הולכים לגלות איך להשתמש בגוגל טרנדס כדי להקפיץ את אסטרטגיית ה- SEO של החברה, להגיע לקהל יעד מדויק ולמקסם את התוצאות. כפי

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא