gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אפליקציות – הדברים שעליהם עומד עולם ה-ASO

תוכן עניינים:

קידום אפליקציות במנועי החיפוש של גוגל ואפל הפך בשנים האחרונות לכלי חיוני של כל יזם או חברה שמעלים לאוויר אפליקציה חדשה, בעיקר בגלל ההצפה הגדולה בכמות האפליקציות הנגישות. כיום מתחרות למעלה ממליון וחצי אפליקציות על לב הגולשים, כאשר אלו שמופיעות בתוצאות הראשונות של כל חיפוש הן אלו שמצליחות לצבור יותר ויותר הורדות. קידום אפליקציות או בשמו המקצועי ASO הוא כינוי למכלול של פעולות שיקפיצו את האפליקציה שלכם אל המקומות הראשונים, בדומה לעבודת ה-SEO וה-PPC שנעשית לצורך קידום אתרים. כדי לקדם אפליקציה בצורה קלה ומהירה, כדאי לחשוב כבר בשלב התכנון על מאפיינים שיהפכו אותה לנגישה יותר:

אפיון אפליקציה

איפיון אפליקציה מתבסס על שלושה שלבים עיקריים:

  • פיתוח – בניית תוכנית פיתוח עבור המתכנתים שכוללת את מערכת ההפעלה, שפת התכנות, מודולים, בדיקות איכות והגדרת יעדים להשלמת העבודה.
  • עיצוב חווית משתמש (UX) – הגדרת עיצוב המסכים והאופן שבו ינווטו בהם משתמשי הקצה. חווית משתמש קלה וידידותית היא אחת הנקודות המשפיעות ביותר על סיכויי ההצלחה של כל אפליקציה – אנחנו רגילים לעבור מהר על תכנים ברשת וכל אפליקציה או אתר שיצריכו הפעלת מאמץ במציאת פיצ'רים, ירחיקו מהם משתמשים פוטנציאליים תוך כמה שניות.
  • תוכן ושיווק – הגדרת התכנים באפליקציה מבחינה גרפית וטקסטואלית צריכה להיות מקושרת באופן ישיר לתוכנית השיווקית שלה, כך שצריך לייצר אותם בצורה משולבת.

 ASO

ה- ASO משלב בתוכו את הנגשת האפליקציה לקהל היעד שלה מבחינה תוכנית, קידום במנועי החיפוש של גוגל ואפל באמצעות מילות מטא בעלות אחוזי ביקוש גבוהים, התייחסות לביקורות משתמשים, שיפור יחס המרה (CRO) דרך בחינה מחודשת של האייקונים, העיצוב והתוכן וגם השקעה בקידום במדינות זרות שבהן קל יותר להתקדם אל המקומות הראשונים. אפשר להרחיב את ה-ASO לתחומים נוספים, אבל הדבר הכי חשוב הוא להתאים את האפליקציה לאלגוריתם החיפוש של גוגל ואפל כדי לקדם אותה בצורה איכותית מהרגע שהיא עולה לאוויר.

אסטרטגיה דיגיטלית

קידום אפליקציות הוא חלק אינטגרלי מהבנייה של האסטרטגיה הדיגיטלית ותלוי במידה רבה במאפיינים הייחודיים שלה: איזה מוצר היא מציעה? מה היתרונות שלה ביחס לאפליקציות דומות אחרות? האם היא נתמכת על ידי אתר קיים? מה קהל היעד שלה? מה המודל העסקי שלה? ומה היעדים שאליהם החברה המפתחת שואפת להגיע. בתחרות הגדולה שיש היום בין אפליקציות חדשות, התמוססה לה האגדה על אפליקציה מעולה שעוברת מפה לאוזן ומצליחה לכבוש את הקהל – אין אפליקציה שלא מקודמת והכל כשר: המלצה של בלוגרים עם קהל עוקבים רחב, פרסום סמוי בכתבות במדורים הטכנולוגיים, יצירת שיתופי פעולה עם אפליקציות אחרות וכל פעולה שיוכלו לייצר מקפצה חדשה. התחרות היא דינאמית ומשתנה כל הזמן, וכאן היכולת לחשוב מחוץ לקופסה היא זו שיכולה לתת לכם יתרון על פני המתחרים.

אנחנו ב- Gem Plan יודעים לבנות את המעטפת שתיקח את האפליקציה החדשה שלכם מהר וגבוה מעל כולם, בעבודת צוות יצירתית המשלבת כלים שונים מעולם הדיגיטל (SEO, PPC, SEM), קידום אורגני ועוד. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 054-4330242.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
התקנת תוסף וורדפרס
בניית אתרי וורדפרס

בניית אתר וורדפרס בשלושה צעדים פשוטים

בניית אתר וורדפרס הוא תהליך בן 3 שלבים: עליכם להירשם לשירות אחסון אתרי אינטרנט לבחור ערכת נושא של  WordPress, ולאחר מכן להתאים אישית את ערכת

הקשר בין קידום ממומן בגוגל לקידום האורגני, והתרומה ההדדית שלהם
בניית מסע לקוח

גוגל אנליטיקס 4: החידושים שחייב להכיר + מסקנות

Google Analytics (גוגל אנליטיקס) הוא אחד הכלים החשובים עבור מפרסמים ובעלי עסקים. הוא מאפשר הבנה וניתוח מעמיקים של העדפות המשתמשים ומסייע בשיפור חווית השימוש והתקשורת

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא