gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך להשיג קישורים שיעיפו את האתר שלך למעלה בתוצאות החיפוש?

תוכן עניינים:

לינקים שמובילים לאתר הם חלק בלתי נפרד מכל תהליך SEO – פשוט אי אפשר להגיע למקומות הגבוהים באמת בתוצאות החיפושים הרלוונטיים בלי להקדיש זמן ומחשבה לפרופיל קישורים מוצלח.
בפרט חשוב לבחור נכון את המקומות שמהם יוצאים הלינקים, את העמודים שאליהם מגיעים אותם קישורים ואת האנקור (הטקסט שעליו יושב כל לינק).

מאיפה כדאי להוציא קישורים לאתר שלנו?

כשבוחרים את המקורות שמהם יצאו הקישורים שיעיפו את האתר שלכם למעלה בתוצאות החיפוש ישנם שני פרמטרים קריטיים: סמכותיות ורלוונטיות.
הסמכותיות נקבעת בהתאם לציון האיכות שגוגל מעניקה לאתר שממנו אתם שוקלים להוציא לינק. ישנן דרכים רבות לבדוק את הסמכותיות, וכדאי לזכור שמבחינת גוגל לא כל הקישורים שווים – קישור מאתר סמכותי הוא בעל ערך גבוה הרבה יותר מעוד לינק סתמי.
הרלוונטיות מתייחסת לקשר שבין האתר שלכם לבין האתר שממנו מגיע הלינק. בלי זיקה אמיתית, הלינק ייחשב כלא טבעי ועלול לא רק שלא להועיל לכם אלא אפילו להזיק.
דגש נוסף הוא התדירות: גוגל לא אוהב לגלות המון לינקים חדשים תוך פרק זמן קצר, ומצד שני אם ישנה תקופה ארוכה בלי לינקים חדשים הדירוג של האתר שלכם עלול להתדרדר. בקיצור, מדובר על פרויקט מתמשך.

לאן מפנים הלינקים?

אחת הטעויות הנפוצות במסגרת בניית קישורים היא שכולם מפנים אל דף הבית. כדאי מאוד לגוון מבחינה זו, ובכל פעם להפנות אל העמוד הרלוונטי ביותר באתר שלכם – זה יכול להיות עמוד עם תוכן איכותי במיוחד שיצרתם ושיגרום לגולשים לראות בכם מקור סמכות, זה יכול להיות עמוד קטגוריה (למשל כל נעלי הגברים אם מדובר בחנות נעליים מקוונת) או אפילו עמוד מוצר ספציפי. רק במקרים שבהם ההפניה הטבעית ביותר היא אל דף הבית, הוא זה שהלינק יוביל אליו.

מה חשוב לדעת על האנקור?

הכללים של גוגל לגבי האנקור – כאמור הטקסט שעליו יושב הקישור – משתנים מעת לעת ולכן ההמלצה החשובה ביותר בסעיף זה היא לעקוב אחרי העדכונים של החברה שבמידה רבה קובעת איך ייראה האינטרנט.
עוד דגש משמעותי הוא טבעיות – אנקור שמרגיש כמו חלק מהטקסט ולא כזה שנשתל שם מתוך מטרה אחרת. המבחן הטוב ביותר הוא מבחן השמיעה: אם כשאתם מקריאים בקול רם את הפסקה שבה נמצא הקישור, משהו נשמע לכם צורם – הוא יהיה צורם גם מבחינת גוגל (קחו בחשבון שההבנה הסמנטית של מנוע החיפוש משתכללת כל הזמן!)
בכל מקרה בחירת האנקור וגם הפעולות האחרות מחייבות כאמור הקדשת זמן, אבל מדובר בהשקעה משתלמת. אופציה נוספת, שעשויה להתגלות כמשתלמת אפילו יותר היא לפנות לאנשי מקצוע שמציעים שירותי בניית קישורים ולהיעזר במומחיות ובניסיון שלהם.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים אורגני – SEO

5 דרכים להשתמש ב- SEO סמנטי לדירוג גבוה יותר!

במהלך השנים מנועי חיפוש כמו גוגל ניתחו נתונים, מילים וביטויים כדי להבין באופן עמוק יותר את השפה האנושית על מנת לספק תוצאות רלוונטיות ומדויקות יותר.

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא