gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

לינקדאין משנה את האלגוריתם שלה כדי להציף יותר תוכן מותאם אישית

תוכן עניינים:

חשבתם שאתם כבר יודעים הכל על פרסום בלינקדאין? חישבו שנית – לינקדאין משנה את אופן הדירוג של פוסטים בעדכוני המשתמשים, ומתאימה תוכן לתחומי העניין המקצועיים שלהם. במקום לתת משקל רב יותר לתוכן ויראלי, פוסטים יופיעו גבוה יותר בפיד, אם יהיה סביר יותר שמשתמש הצטרף לשיחה. האלגוריתם של לינקדאין עוקב אחר המסגרת החדשה של החברה: "אנשים שאתם מכירים, מדברים על דברים שאכפת לכם מהם." 

האלגוריתם קובע את מי מכיר המשתמש על ידי התבוננות בסימנים הבאים: 

  • הקשרים שלהם
  • עם מי יש להם קשר ישיר
  • עם מי הם עבדו
  • עם מי יש להם תחומי עניין וחוויות משותפים (על סמך מידע בפרופיל שלהם)

העדכון של לינקדאין עשוי גם להעלות פוסטים מאנשים שהמשתמש לא קשור אליהם, אם הם רלוונטיים לתחומי העניין המקצועיים של המשתמש. את זה ניתן לקבוע על ידי כמה סימנים, כמו קבוצות שהמשתמש שייך להן, וכן האשטאגז, אנשים, ודפים אחריהם הם עוקבים. פוסטים של פרסום בלינקדאין יקבלו דחיפה עוד יותר גדולה אם הם מגיעים מאיש קשר שמשתמש בהאשטאג רלוונטי.

 

איך לעשות אופטימיזציה לפוסט פרסום בלינקדאין?
על מנת לבצע אופטימיזציה של פוסטים לאלגוריתם החדש של לינקדאין, החברה מציעה את הטיפים הבאים:

  • פרסמו דברים שמעודדים תגובה.
  • השתמשו בסוג הפוסט הטוב ביותר לנושא.
  • השתמשו ב- @mentions כדי לתייג אנשים שעשויים להגיב.
  • עודדו שיחה על ידי מענה לתגובות.
  • השתמשו בהאשטאג, אבל בלא יותר משלושה. 

 

אבל איך בכלל ליצור פרופיל חברה בלינקדאין?

למי שטרם מכיר את רשת העסקים לעסקים המפורסמת והגדולה ביותר בעולם, נזכיר כמה חוקי יסוד:

  • לינקדאין היא רשת חברתית שונה מאלו אליהן התרגלנו, והיא נועדה בעיקר לעסקים, להצעות עבודה ושיתופי פעולה עסקיים, ולנטוורקינג. 
  • כדי להפיק ממנה את המקסימום, יש לפתוח גם עמוד חברה, בנוסף לפרופיל האישי שלכם. 
  • כדי לעשות זאת, יש להיכנס ללינקדאין, להגיע אל האזור העסקי וללחוץ על הכפתור – create a company page.
  • לאחר מכן, יש להגדיר את שם החברה, ולמלא אותו גם בשדה של ה – URL הפומבי. 
  • עכשיו, כשיש עמוד פרופיל חברה, חשוב לבחור תמונות (פרופיל וקאבר) רלוונטיות, בגודל הנכון ובאיכות טובה, למלא תיאור של עד 2000 תווים ואח"כ, את המוצר או השירות בו החברה שלכם מתמחה. 

 

בסופו של דבר, נראה כי המוקד העיקרי הוא לעודד שיחה של כל פרופיל אישי או עמוד פרופיל חברה בלינקדאין, עם האנשים הרלוונטיים. אז אם הפוסטים שלכם גורמים לאנשים לדבר, אתם כנראה  בדרך הנכונה.

יכול לעניין אותך גם: כל מה שצריך לדעת על שיווק ברשתות חברתיות

 

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום בדיגיטל
פיתוח מוצרים דיגיטליים

PWA נגד AMP: מה ההבדל ומה הכי מתאים לכם?

שניהם נוצרו כדי לשפר את חווית המשתמש ולהפחית את זמן טעינת העמודים במובייל אבל גם יש הבדלים מהותיים שחשוב לדעת.רוצים לדעת מה עדיף בשביל המותג

וורדרפס ושופיפיי
בניית אתרי וורדפרס

שופיפיי או וורדפרס (ווקומרס) – מה עדיף?

כמו שכולנו יודעים (ובמיוחד אחרי משבר הקורונה) מכירות מוצרים אונליין כאן כדי להישאר ועסק ללא חנות אינטרנטית פשוט לא קיים. אחרי שישרנו על זה קו,

Claude 2-min (2)
AI - בינה מלאכותית

מה זה Claude 2 והאם זה המתחרה החדש של ChatGPT?

אי אפשר שלא להיות מסוקרנים מהתחרות החדשה שהוזנקה השבוע כשAnthropic השיקה את Claude 2. מה ההבדלים? מה החוזקות והחולשות בכל אחד מהם? ואיך אנחנו יכולים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא