כבר שמעתם על השדרוגים החדשים שצפויים להתעדכן בלינקדאין? במידה ולא, הגיע הזמן להשלים פערים!
לינקדאין מוסיפים כלים חדשים שיעזרו למשווקים למקסם את פוטנציאל הלידים מהפלטפורמה ולבנות את הנוכחות הדיגיטלית של החברה.
השינויים הצפויים יכללו שדרוג של הביזנס מנג׳ר, חברת ייעוץ המכוונת לעסקי B2B ומערכת CRM ו- API.
שדרוג הביזנס מנג׳ר:
השדרוג הגדול והמשמעותי ביותר מבין השינויים הוא השדרוג של הביזנס מנג׳ר.
הביזנס מנג׳ר עוזר למנהל השיווק לנהל את דף הארגון, להעלות תכנים ולעקוב אחר הנתונים של העמוד (מעורבות, כניסות, פניות וכו׳) ובעצם לנהל את כל תהליך השיווק, האסטרטגיה וכל פעילויות העמוד ברשת.
לינקדאין הוסיפו לביזנס מנג׳ר טאב חדש לניהול אנשים, שותפים, מנהלי מודעות, עמודי החברה השונים וקהלים דומים ביתר קלות.
השדרוגים החדשים הם בעצם גרסה מצומצמת יותר של “Sales nevigator tool” בלינקדאין.
Sales nevigator tool עוזר ליצור קמפיינים טובים יותר באמצעות יצירת קהלים מדויקים, טרגוט נכון יותר ותחזיות יעילות במדרוג. אנחנו מאמינים שהרעיון מאחורי זה הוא לחשוף את המשווקים לגרסה הבסיסית של הכלי על מנת שיחוו את היעילות שלו ובתקווה ירשמו בעתיד לגרסה המורחבת.
אך עם זאת, גם לגרסה החינמית יש כלים מאוד יעילים והיא מומלצת במיוחד כיוון שניתן לנהל את כל פעילויות העמוד ממקום אחד.
חברת ייעוץ B2B:
לחברות שרוצות ללכת קצת רחוק יותר, לינקדאין תפעיל שירות ייעוץ חדש שייקרא ״ B2B Edge״!
שירות הייעוץ החדש יספק לחברות וארגונים ייעוץ במרקטינג ובניית מותג בלינקדאין בהתבסס על מחקר אקדמאי ונתוני דאטה.
לינקדאין מספרים על שירות הייעוץ החדש:
״השירות החדש יספק משאבים ומידע לשיפור פילוח הנתונים, טרגוט ומיקום קהל היעד בשוק, וייעול ההשקעה בקריאייטיב. החל מ- Oracle, ל- SAS ועד ל-Workhuman, אנחנו עוזרים לכמה מהמותגים הארגוניים המוערכים ביותר בתחום ה- B2B להבין איך פרסום מותג והביצועים הפלטפורמה, ביחד, מייצרים את הקמפיינים המשפיעים ביותר״
היתרון העיקרי כמובן, הוא שחברת הייעוץ שייכת ומתפועלת על ידי לינקדאין עצמה!
העובדה שלינקדאין מפעילה את שירות זה מעניקה יתרונות משמעותיים לגבי קבלת נתונים ומידע המתקבל מתוך הפלטפורמה. חשבו על כך, מה יכול להיות יותר מדויק מאשר לקבל את הנתונים ישירות מהפלטפורמה ולנתח אותם? השירות החדש יכול להיות מועיל להמון סוגי חברות שמשווקות Buisness to Buisness.
שדרוג ממשקי ה- CRM וה- API
בנוסף לשני העדכונים החדשים שהזכרנו למעלה, לינקדאין גם מרחיבה את הגישה לתוכן החדש ולממשק ה-API השיווקי שלה תוך שהיא משיקה תכונת העברת נתוני CRM חדשה בשילוב עם Gong.
גונג היא תוכנה שמנתחת את האינטרקציות עם לקוחות החברה ממגוון ערוצים כמו שיחות טלפון, אי-מייל ושיחות ועידה אינטרנטיות ומספקת לצוות המכירות של החברה את התובנות הדרושות כדי לסגור עסקאות נוספות ובצורה טובה יותר.
לינקדאין מספרים על שדרוגי המערכות:
״מופעלת על ידי יותר מ- 830 מיליון משתמשים, Sales Navigator מספקת מידע בזמן אמת לגבי לקוחות פוטנציאליים וחשבונות. עם פיצ׳ר ה- CRM החדש שלנו, צוותי המכירות יכולים לאמת בקלות שהנתונים ב-CRM שלהם (שבדר״כ נתפסים כמקור האמיתי היחידי) מעודכנים.
וכשיגיע הרגע להתקשר ללקוח פוטנציאלי, האינטגרציה החדשה בין Gong למערכת תהפוך את ללולאת הפידבקים לקלה ככל הניתן כך שהקונה הפוטנציאלי יוכל לסמוך על צוותי המכירות שייעצו לו בצורה הטובה ביותר.״
Gong מאפשרת צורת מעקב מתקדמת על הכנסות החברה או הארגון ומספקת דרכים מגוונת ״לחפור״ בנתוני המכירות.
הנתונים הנוספים שתאספו מלינקדאין יעזרו ליצור תמונה רחבה יותר, ימלאו את טבלאות הנתונים וייצרו עוד הזדמנויות נוספות לתקשורת עם קונים פוטנציאליים ואנשי קשר רלוונטים.
אמנם העדכונים המעניינים שלינקדאין הוסיפה הם מקור מידע נוסף שבו תוכלו להיעזר כאשר אתם בונים את מערך האסטרטגיה השיווקי של החברה שישפר את מערך המכירות ותהליך השיווק.
מעוניינים לקחת את לינקדאין צעד אחד קדימה, להגיע ללקוחות פוטנציאליים וליצור אינטראקציות עם בעלי עסקים אחרים? אנחנו בג׳אם פלאן מתמחים בבניית נוסחה אסטרטגית שמתאימה בדיוק לצרכי הלקוח ובניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת!