פרסום בלינקדאין ב- 2019

ppc1
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פרסום בלינקדאין ב- 2019  

כפי שנוכחנו לדעת, עכשיו, כשאנחנו לקראת סוף שנת 2019, לינקדאין הפכה לכלי פרסומי ושיווקי חזק מאוד. כמובן שהיא הציעה שירותי פרסום כבר שנים, אך עד לאחרונה, לינקדאין תפקדה יותר כספקית שירותי מודעות וכרשת מדיה חברתית. מה שבאמת עוזר להבדיל את הפרסום בלינקדאין מהפרסום בפלטפורמות אחרות במדיה החברתית (למשל פייסבוק),הן אפשרויות המיקוד ל- B2B. משווקי B2B נוהרים ללינקדאין מכיוון שכאן נמצאים “כל אנשי המקצוע”. בידיעה זאת, לינקדאין עשתה אופטימיזציה של אפשרויות המיקוד שלה, כדי לאפשר למשווקים להתפנק באמת ולהיות מסוגלים ליצור קשר עם אותם אנשי מקצוע ספציפיים. רוצים להתמקד בענף הבריאות? כיום ניתן למקד אליו באמצעות פרסום B2B לינקדאין. רוצים להגיע למנכ”לים של חברות השקעות? כן, אתם יכולים להגיע אליהם באמצעות פרסום בלינקדאין.

 

אז מה זה בעצם פרסום בלינקדאין?

בעבר הייתה לינקדאין מוגבלת ביותר באפשרויות הפרסום שלה, והיא בקושי השאירה מקום או הזדמנות למפרסמים להשגת יעדיהם. כל זה השתנה, וממשיך להשתנות, במהלך 2019, מה שמוסיף יותר חופש למפרסמים. בימינו, משווק האחראי על  ניהול עמוד בלינקדאין, צריך ליצור מודעות על סמך מה שהוא צריך להשיג. בכדי לפרסם בהצלחה בפלטפורמה, המטרה צריכה להיות אחת מהפעולות הבאות:

  • מודעות למותג.
  • כניסות לאתר.
  • מעורבות.
  • צפיות בסרטון.
  • ייצור לידים
  • המרות באתר.
  • מועמדים לעבודה.

היעדים הנפוצים ביותר עם פרסום בלינקדאין הם יצירת לידים, יישומי עבודה, וקשר בטוח בין צפיות בוידאו לביקורים באתר.

 

גם המעורבות האורגנית בלינקדאין כבר ברורה לכולם. מכיוון שהאלגוריתם של לינקדאין אינו בררן או עדין כמו זה של פייסבוק, יתכן והעברת כל התקציב למודעות פרסום המעודדות מעורבות בלינקדאין, אינה ההימור הטוב ביותר או הזול ביותר עבור כל עסק. לכן, כדאי לבחור יעד שהוא קצת יותר ישיר, כמו מועמדים לעבודה או המרות באתר. באופן כללי, ניהול עמוד בלינקדאין מבזבז יותר כסף, וסביר שתשלמו יותר על כל יעד שהושג, אז כדאי להגיע מהר לעיקר, ולהיות מעט בוטים יותר בבחירת יעדי מודעת הפרסום. על סמך המטרה שבחרתם, תקבלו חמישה סוגי מודעות שונים שאפשר לנסות:

 

תוכן ממומן

חשבו על זה כמו פוסט מקודם. אתם מקדמים מאמר או פוסט מדף החברה שלכם שמופיע בעדכון הלינקדאין. מודעות אלו אכן בעלות הגבוהה ביותר לקליק בממוצע, אז המשיכו בזהירות, וודאו שהתוכן שאתם מקדמים מחושב היטב.

 

מודעות טקסט

מדובר במודעות הקטנות שאתם רואים (או שלא) בצד הימני בפיד – היזכרו במודעות של פייסבוק באזור שנת 2010. מלבד העמודה הימנית, מודעות אלה עשויות להופיע מתחת לקטע “אנשים שאתה מכיר”. זה המקום בו תוכן טקסטואלי באמת יכול לבנות או להרוס את המרות המודעות. 

 

InMail ממומן

זוהי דרך מהנה במיוחד לעשות ספאם לתיבת הדואר הנכנס של מישהו ב- LinkedIn. אבל, כאשר זה נעשה כראוי, זוהי למעשה דרך להמיר יותר, יותר מכל אחת מהאפשרויות האחרות למודעות לינקדאין. מכיוון שמודעות אלו צריכות להגיע מפרופיל אישי (לעומת דף עסקי ממותג), אנשים מרגישים פחות כאילו מוכרים להם משהו, ויותר כאילו הם יכולים לתקשר בפועל עם נציג העסק. לכן, הקפידו על ניהול עמוד בלינקדאין, וודאו שאתם לא מעתיקים ומדביקים טמפלייטים – הפכו כל  InMail לאישי.

מודעות וידאו

די מובן מאליו, אך חשוב לציין – מודעות הוידאו של לינקדאין עוזרות לקדם את הסרטונים שלכם לשוק היעד האידיאלי. אתם אמורים ליצור המון תוכן וידאו, בכל זאת , אנחנו ב- 2019. בדקו סרטונים שונים כדי לראות איזה סוג וידאו (נושא, אורך, תיעודי/ אנימציה) נותן לכם את ההמרות הגבוהות ביותר.

 

אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. רישמו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דברו איתנו

דברו איתנו