לפי הנתונים האחרונים שנאספו על ידי W3Techs (החברה המפקחת וסוקרת שימוש בטכנולוגיית אינטרנט), פלטפורמת וורדפרס נמצאת כיום בשימוש בלמעלה מ- 30% מתוך עשרת מיליון האתרים המובילים באינטרנט. מבין כל מערכות ניהול התוכן הידועות, וורדפרס מחזיקה בנתח שוק של 60.2, יותר משופיפיי, מג'נטו, ג'ומלה ועוד.
עם זאת, על פי W3Techs, וורדפרס נמצאת במקום השלישי בלבד, במונחים של כמות הטראפיק המתקבל באתרים המשתמשים בה – אתרים המופעלים על ידי דרופל מקבלים את רוב הטראפיק, אחריהם מג'נטו, ובמקום השלישי, כאמור, וורדפרס. אז מה יש בפלטפורמה הזו, מדוע כדאי גם לכם לחשוב על בניית אתר וורדפרס?
בניית אתר וורדפרס
בין אם מדובר בעסק הראשון ובאתר הראשון שלכם, ובין אם כבר צברתם ניסיון בבניית אתרים מרשים אבל אתם מחפשים לשדרג אתר קיים, לוורדפרס יש פתרון All-in-One, עם אפשרויות ההרחבה אותן תצטרכו ככל שתגדלו. זה כולל פלטפורמת CMS עם קוד פתוח, קהילת מפתחים, עשרות אלפי פלאגינים, כלי SEO מובנים לאופטימיזציה, שילוב של מדיה חברתית, אחסון אתרים, אירוח, עיצוב מותאם לנייד ו- insights. ומה הופך את וורדפרס לכל כך פופולרית? כשיותר ויותר אנשים בעולם מאמצים את העוצמה של החוויות הדיגיטליות, וורדפרס היא פלטפורמת בניית אתרים מושלמת, לבניית כל סוג אתר שאתם רוצים. תוכנת הקוד הפתוח שלה מאפשרת התאמה אישית וגמישות ללא הגבלה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור כל סוגי האתרים. חברה לבניית אתרי וורדפרס, יכולה להפוך את העבודה לקלה, מהירה וזולה יותר.
וורדפרס – המובילה בתעשייה
העובדה כי יותר ויותר אנשים ואתרים בעולם משתמשים בוורדפרס היא חדשות טובות לקהילת היזמים שבונים פלאגינים וערכות נושא לקוד הפתוח של ה – CSM, עבור מארחי האינטרנט שמציעים חבילות וורדפרס, וגם עבור המעצבים שמציעים ללקוחות אתרים וחנויות מבוססות וורדפרס. הפלטפורמה עברה כברת דרך ארוכה מאז הוקמה, אי אז בשנת 2003. בהתחשב בבסיס המשתמשים המאסיבי שלה, ובקהילה התומכת בפיתוח הקוד הפתוח שלה, זה לא נראה כאילו וורדפרס הולכת לוותר בקרוב על המפתחות של ממלכת ה- CMS.