טפסי 'צור קשר' הינם חשובים וקריטיים ליצירת קשר עם המשתמשים המגיעים לאתר. בין עם מדובר על ליד למכירה, בירור על שירותי האתר, שירות לקוחות או הגשת מועמדות למשרה, חלק מתהלית בניית אתר בוורדפרס, הינו לאפשר את חווית ה- Engagement הטובה ביותר למשתמש. דף 'צור קשר' קשר איכותי נמדד על פי חוויית המשתמש הן של הגולשים באתר, והן של מפעילי האתר המעוניינים ליצור קשר בחזרה, ולעשות סדר בין הטפסים. להלן מספר טיפים לטפסי צור קשר מנצחים.
1. הגדירו מטרות
האם אתם מעוניינים לייצר ליד? להציע משרה? או האם 'צור הקשר' סך הכל מהווה דרך נוחה לשלוח אליכם מיילים? בזמן בניית אתר בוורדפרס, חשוב להגדיר את מטרות דף 'צור הקשר', על מנת להגדיר טופס איכותי, שגם ייצר עבורכם את המידע הדרוש לכם. אם העסק שלכם בנוי על לידים, תרצו למקם את דף 'צור הקשר' בכל עמוד באופן אסטרטגי, או כפופ-אפ ברגע שנכנסים לאתר. אם אתם מעוניינים להציע משרות, וודאו כי דף צור הקשר שלכם כולל אופציה לשליחת קורות חיים וכן הלאה.
2. פשוט ולעניין
בעבר היה נהוג לחשוב שדף צור קשר איכותי יכלול כמה שיותר פרטים, על מנת להשתמש במידע הרב שהמשתמש מזין לטובת מכירה, או על מנת ליצור איתו קשר באופן הרלוונטי ביותר עבורו. זאת טעות. טפסי 'צור קשר' צריכים להיות מתומצתים ולמטרה אחת בלבד. אם באתר שלכם אתם מציעים שירותים מכירתיים וגם מעוניים להציע משרה, אל תשלבו את שתיי המטרות באותו דף צור קשר, עדיף שתצרו טפסים נפרדים לכל מטרה. טפסי צור קשר צריכים להכיל לפחות: א.שם+משפחה ב. מייל או טלפון (רק אם ממש חייבים, אז גם וגם) ג.כתובת מגורים- רק אם זה קריטי לשירות שאתם מציעים. ניתן להוסיף עוד שדה אחד, תלוי במטרה (שליחת קורות חיים, האם יש שובר הנחה וכו') אבל עדיף לשמור על מבנה של 4 שדות למילוי.
3. עיצוב וקריאה לפעולה
דף 'צור קשר' צריך להיות מעוצב יפה, עם קריאה לפעולה ברורה לדוגמה: "השאירו פרטים ונחזור בהקדם". תוכלו למצוא באינטרנט דוגמאות יפהפיות לעיצובים וקריאות לפעולה (CTA – Call to Action). בזמן בניית אתר בוורדפרס, ודאו כי העיצוב תואם לשפת העיצוב והמותג שלכם, וכי הקריאה לפעולה ברורה ובהלימה אחת עם המטרה. כפי שציינו בסעיף מעל, עדיף קריאה אחת לפעולה לכל טופס צור קשר.
4. וודאו כי לפלאג קיימת אופציה Data base
טפסי צור קשר נועדו לשלוח לכם ישירות למייל פניות ממשתמשים באתר. כיום, ניתן להשתמש בפלאגינים שאוספים את כלל הפניות לכדי טבלת אקסל מסודרת, המאפשרת לכם להשתמש במידע הזה על מנת לשפר את המכירות ולהבין מגמות. במידה ואתם חלק מ1,000,000+ המשתמשים של Contact form 7 הפופולרי, תוכלו להוריד פלאגינים רבים של Data base כגון Contact form 7 DB ועוד. טבלאות האקסל צריכות לכלול את רשימת המיילים או הטלפונים לפחות ותאריך שליחה. רשימת המיילים יכולה לשרת אתכם לטובת יצירת רשימות רימרקטינג לקמפיינים ממומנים בגוגל או פייסבוק במידה והם קיימים, והתאריכים יוכלו לגלות לכם מגמות – מהם החודשים החזקים והחלשים שלכם, להשוות בין תקופות ועוד.
בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת יצירת טפסי קשר יפהפים, פשוטים ויעילים. טופס 'צור הקשר' הינו נקודת ההשקה בינכם למשתמשים באתר ושווה להשקיע בו, ולייצר דרכו מאגרי מידע שישרתו אתכם בעתיד. מבולבלים? אנו בחברת ג'אם פלאן מומחי בניית אתרים בוורדפרס, בניית דפי נחיתה לעסקים ועוד. מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבוע פגישת ייעוץ.