לינקדאין משנה את האלגוריתם שלה כדי להציף יותר תוכן מותאם אישית

dev_2
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

חשבתם שאתם כבר יודעים הכל על פרסום בלינקדאין? חישבו שנית – לינקדאין משנה את אופן הדירוג של פוסטים בעדכוני המשתמשים, ומתאימה תוכן לתחומי העניין המקצועיים שלהם. במקום לתת משקל רב יותר לתוכן ויראלי, פוסטים יופיעו גבוה יותר בפיד, אם יהיה סביר יותר שמשתמש הצטרף לשיחה. האלגוריתם של לינקדאין עוקב אחר המסגרת החדשה של החברה: “אנשים שאתם מכירים, מדברים על דברים שאכפת לכם מהם.” 

האלגוריתם קובע את מי מכיר המשתמש על ידי התבוננות בסימנים הבאים: 

  • הקשרים שלהם
  • עם מי יש להם קשר ישיר
  • עם מי הם עבדו
  • עם מי יש להם תחומי עניין וחוויות משותפים (על סמך מידע בפרופיל שלהם)

העדכון של לינקדאין עשוי גם להעלות פוסטים מאנשים שהמשתמש לא קשור אליהם, אם הם רלוונטיים לתחומי העניין המקצועיים של המשתמש. את זה ניתן לקבוע על ידי כמה סימנים, כמו קבוצות שהמשתמש שייך להן, וכן האשטאגז, אנשים, ודפים אחריהם הם עוקבים. פוסטים של פרסום בלינקדאין יקבלו דחיפה עוד יותר גדולה אם הם מגיעים מאיש קשר שמשתמש בהאשטאג רלוונטי.

 

איך לעשות אופטימיזציה לפוסט פרסום בלינקדאין?
על מנת לבצע אופטימיזציה של פוסטים לאלגוריתם החדש של לינקדאין, החברה מציעה את הטיפים הבאים:

  • פרסמו דברים שמעודדים תגובה.
  • השתמשו בסוג הפוסט הטוב ביותר לנושא.
  • השתמשו ב- @mentions כדי לתייג אנשים שעשויים להגיב.
  • עודדו שיחה על ידי מענה לתגובות.
  • השתמשו בהאשטאג, אבל בלא יותר משלושה. 

 

אבל איך בכלל ליצור פרופיל חברה בלינקדאין?

למי שטרם מכיר את רשת העסקים לעסקים המפורסמת והגדולה ביותר בעולם, נזכיר כמה חוקי יסוד:

  • לינקדאין היא רשת חברתית שונה מאלו אליהן התרגלנו, והיא נועדה בעיקר לעסקים, להצעות עבודה ושיתופי פעולה עסקיים, ולנטוורקינג. 
  • כדי להפיק ממנה את המקסימום, יש לפתוח גם עמוד חברה, בנוסף לפרופיל האישי שלכם. 
  • כדי לעשות זאת, יש להיכנס ללינקדאין, להגיע אל האזור העסקי וללחוץ על הכפתור – create a company page.
  • לאחר מכן, יש להגדיר את שם החברה, ולמלא אותו גם בשדה של ה – URL הפומבי. 
  • עכשיו, כשיש עמוד פרופיל חברה, חשוב לבחור תמונות (פרופיל וקאבר) רלוונטיות, בגודל הנכון ובאיכות טובה, למלא תיאור של עד 2000 תווים ואח”כ, את המוצר או השירות בו החברה שלכם מתמחה. 

 

בסופו של דבר, נראה כי המוקד העיקרי הוא לעודד שיחה של כל פרופיל אישי או עמוד פרופיל חברה בלינקדאין, עם האנשים הרלוונטיים. אז אם הפוסטים שלכם גורמים לאנשים לדבר, אתם כנראה  בדרך הנכונה.

 

אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. רישמו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דברו איתנו

דברו איתנו