gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

בניית אתר וורדפרס בשלושה צעדים פשוטים

תוכן עניינים:

בניית אתר וורדפרס הוא תהליך בן 3 שלבים: עליכם להירשם לשירות אחסון אתרי אינטרנט לבחור ערכת נושא של  WordPress, ולאחר מכן להתאים אישית את ערכת הנושא כדי לעצב את האתר. בעוד שכל הפעולות הללו יכולות, מבחינה טכנית, להיעשות בחינם, רוב העסקים ישלמו תשלום חודשי צנוע לשירות האחסון כדי להשתמש בדומיין משלהם וליהנות מאופציות הפרימיום. אז מה בדיוק כוללים שלושת השלבים הללו ואיך כדאי לגשת למשימת בניית אתרים בממשק וורדפרס? הטיפים של ג'אם פלאן לשירותכם:

צעד 1 – הירשמו לשירות אחסון אחרי אינטרנט

השירות ה"מארח" (הוסט) הוא שירות שמאחסן את האתר שלכם,  ובדרך כלל יכול גם לספק את שם הדומיין שלכם (www.mysite.co.il)  ואת חשבונות דוא"ל העסק. מבחינה טכנית אתם יכולים להשתמש בכל הוסט כדי להקים אתר וורדפרס, אך כדאי לדעת שכמה מהמם מתמחים באופן ספציפי, כלומר שהפלטפורמה מגיעה מותקנת מראש ולכם יהיה הרבה יותר נוח וקל לבנות את האתר.

צעד 2 – בחרו את ערכת הנושא שלכם

בניית אתר וורדפרס היא מלאכה הדורשת יצירתיות וגם סבלנות. כדי ליצור אתר וורדפרס, עליכם תחילה לבחור ערכת נושא. ערכת הנושא היא בעצם אתר מתוכנן מראש, שאתם מעצבים ובעצם הופכים לאישי, עם טקסטים ותמונות שלכם. זה הרבה יותר קל מאשר להתחיל מאפס, שכן אתם יכולים לעקוב אחר תבניות חזותית בהן ניתן לראות לאן כל תמונה, פסקה או תכונה צריכות ללכת. כדי לעצב את הטמפלייטים האלו, אנשי וורדפרס מנתחים את האופן שבו מבקרים משתמשים באתרים עסקיים בשנת 2018. לקוחות גולשים לעתים קרובות מהטלפונים החכמים שלהם ומחפשים מידע מהיר במבט מהיר, כגון שעות הפעילות, מספר הטלפון או כתובת הרחוב. לכן, ערכות הנושא מעוצבות בצורה כזו שבה האתר נראה נהדר גם בגלישה מהנייד וגם בגלישה דרך שולחן העבודה. כדי לעצב את אתר האינטרנט שלכם, אתם רק צריכים להעלות את הטקסט והתמונות שלכם. אין צורך בתכנות, אם כי אתם יכולים לשנות כמעט כל דבר –  סוגי גופן, צבעים ועיצוב – מתפריט ההתאמה האישית הפשוט.

צעד 3 – עצבו את האתר שלכם

כשתתחברו בפעם הראשונה לממשק, תגיעו ללוח הבקרה. זהו 'מרכז השליטה' הראשי של אתר האינטרנט שלכם שבו תוכלו לעצב את הדפים, לבצע עריכות, להוסיף פוסטים בבלוג וכו', באמצעות אפשרויות התפריט בצד שמאל:

  • פוסטים – אם אתם רוצים להוסיף בלוג לאתר העסקי שלכם, "Post" הוא המקום אליו תלכו כדי לכתוב, לערוך ולפרסם מאמרים בלוג חדשים.
  • עמודים – זה המקום בו תיצרו דפים אינטרנט חשובים כמו "אודות", "צרו קשר", או "מחירים"
  • עיצוב – זהו התפריט הראשי לעריכת סגנון האתר שלכם. תחת "עיצוב" תוכלו לבחור בין נושאים שונים ולאחר מכן להתאים אישית את הצבעים, הגופנים וגם אפשרויות עיצוב אחרות עבור האתר.
  • תוספים – אלו הן מאפיינים נוספים שתוכלו להוסיף לאתר, כגון טופסי יצירת קשר או מסחר אלקטרוני. תוספים מסוימים הם בחינם בעוד שאחרים דורשים תשלום חד פעמי או תשלום קבוע.

להרחבה, המדריך הפרקטי להתקנת תוספים בוורדפרס

השלבים להגדרת האתר שלכם ישתנו בהתאם לערכת הנושא, לכן כדאי לבחור נושא תחילה, ולאחר מכן למצוא הוראות ספציפיות עבור אותו נושא.

בשורה התחתונה, בניית אתר וורדפרס היא  אחת הדרכים הכי מקצועיות וגם הכי חסכוניות לעיצוב אתר עסקי. הפלטפורמה קלה להתקנה, מדורגת היטב בגוגל, מה שמקל על עבודת ב- SEO (קידום בגוגל) והשימוש בערכות נושא מיוחדות ותוספות, מאפשר לה לתמוך בכמעט כל תעשייה ותחום. אם אתם זקוקים לעזרה נוספת בכל מה שקשור לנושא בניית אתרים בוורדפרס, אנו בחברת ג'אם פלאן נשמח לעזור ולייעץ, בכל שלב של התהליך, כמו גם בכל מה שקשור לקידום אתרים בגוגל, קידום אורגני, קידום אפליקציות וכדומה.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
AI - בינה מלאכותית

איך להיערך ל2024? הטרנדים השיווקיים של 2023

אנחנו לא ספוטיפיי אבל הכנו לכם סיכום של הטרנדים השיווקים של שנת 2023! 2023 הייתה ללא ספק שנה משמעותית לעולם הדיגיטלי. הבינה המלאכותית נכנסה בכל

אפליקציות Web​

המדריך לבניית MVP בכמה צעדים פשוטים!

מאיפה הכל התחיל? בשנת 1999, בחור צעיר רצה לקנות זוג נעליים מסוים. הוא הלך לקניון במטרה לקנות את הנעליים ולצערו גילה שנגמר המלאי. מתוך התסכול,

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא