gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

בניית אתרים בוורדפרס – הפלאגינים המומלצים של השבוע – SEO

תוכן עניינים:

מתכנתים רבים מעדיפים בניית אתרים בוורדפרס בזכות חופש הפעולה הרב המתאפשר על פלטפורמה זו (open source code) לצד הפשטות בכל הנוגע לעיצוב, בניית חנויות און ליין, יצירת קשר וקידום האתר בגוגל. הסיבה לכך – עבודה עם פלאגינים. יש לכם בעיה בוורדפרס? כנראה קיים לה פתרון בצורה של פלאגין. הפעם נציג את הפלאגינים המומלצים לקידום אתרים בגוגל- כיצד תגיעו למקומות הראשונים ברשימת תוצאות החיפוש, מבלי לשבור את הראש יותר מדי.

1. בניית אתרים בוורדפרס עם Yoast

אמרתם קידום אתרים בוורדפרס, אמרתם יואסט – הפלאגין המוביל והפופולרי ביותר עבור קידום אתרים בגוגל. הפלטפורמה של יואסט מאפשרת בזמן בניית אתר בוורדפרס, להתאים כל עמוד או פוסט לסטנדרטים שנקבעו על פי גוגל- ביחס לביטוי מפתח המוביל של אותו עמוד או פוסט. בעזרת הפלאג אין של יואסט, תוכלו לייצר כותרת מטא, תיאור מטא, ולקבל ציון איכות לעמוד על פי ביטוי המפתח המוביל. היואסט גם מעניק ציון איכות ל"נראות" של העמוד, ומציג המלצות לשיפור. ניתן להוריד את יואסט בחינם, ובגרסת הפרימיום שלו אפשר לייצר מפת אתר, לבחון על עמוד אחד על מספר רב של ביטויי מפתח, יצירת סדר בלינקים ועוד.

2. Google XML Sitemaps

מפת האתר נועדה לעשות "סדר" לרובוטים של גוגל – מהי היררכיית הלינקים באתר שלכם, מבנה האתר, אילו עמודים יש לאנדקס ואילו לא. כפי שציינו בסעיף מעל, היואסט מייצר מפת אתר בגרסת פרימיום. לכן, כפי שמקובל בכל פלטפורמה של open source, קם מתכנת וייצר פלאגין ייחודי וחינמי למפות אתר. Google XML Sitemaps מאפשר לייצר מפת אתר בצורה קלה ופשוטה, על מנת שתוכלו להזין אותה לאחר מכן בGoogle Search Console, ולשפר את מיקומכם בעמוד תוצאות החיפוש.

3. All In One Schema.org Rich Snippets

האם נתקלתם בגוגל בתוצאות חיפוש עם דירוג, תמונה, הסבר ארוך מהרגיל ולינק יפה, ותהיתם איך עושים גם? ואחרי שביררתם וראיתם שקוראים לזה Rich Snippet, אבל שצריך ידע בתכנות כדי לערוך אותם, התבאסתם? אז לא עוד. all in one schema מאפשר לכם לייצר "סכמות" לעמוד החיפוש, על ידי סימון אלמנטים בעמוד המוצר או המאמר שלכם, על מנת להבליט אותו בעמוד תוצאות החיפוש. ניתן לסמן או להגדיר תמונות, כותרות, דירוגים של גולשים ועוד. תוצאות חיפוש עשירות יותר – מדורגות גבוה יותר וגם מושכות את העין של המשתמשים.

פלאגינים עושים את החיים שלנו קלים יותר כבוני אתרים. עסקים רבים משתמשים בפלטפורמה של וורדפרס על מנת לייצר אתרים או עמודי נחיתה יפהפים מבלי להיות מוגבלים מצד אחד לפלטפורמות בניית אתרים כמו וויקס, אך גם שתמיד יהיה להם פתרון פשוט בהישג יד. יש לכם עסק שאתם רוצים לקדם באינטרנט אך עדיין מסתבכים עם הוורדפרס? אנו בחברת ג'אם פלאן, מומחי בניית אתרים בוורדפרס, פנו אלינו עוד היום לפגישת ייעוץ.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אורגני SEO
קידום אתרים אורגני – SEO

5 שיטות לקידום אתרים שלא כולם מכירים

בעידן שבו יש כל כך הרבה אתרים וכל יום צצים הרבה מאוד חדשים, הטריק הוא לבלוט מעל כולם. אך כדי לבלוט לא מספיק אתר מושקע.

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא