טיפים נוספים לבניית אסטרטגיית תוכן במדיה החברתית

טיפים נוספים לבניית אסטרטגיית תוכן במדיה החברתית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קבעו אסטרטגיות וכלים

זה המקום והזמן להבין כיצד לחלק את הקטגוריות השונות של אסטרטגיית התוכן שלכם. ברור כי קמפיין סושיאל ממומן הוא הכרחי ואי אפשר לוותר עליו, אבל זה לא אומר שתצטרכו לשבור תוכנית חיסכון בבנק כדי להשיג אותו. השילוב האופטימלי בין הקטגוריות יכול להיראות ככה:

מימון

הגדילו את החשיפה וההמרות שלכם באמצעות העלאת פוסטים ממומנים בפייסבוק. התחילו עם העלאת הפוסט וחכו כמה ימים לפני שתעשו לו בוסט. בצורה כזו הוא יצבור מעורבות וחשיפה אורגנית, שיתגברו עם הבוסט.

בעלות

הציגו לקהל הרחב האשטאג ממותג והחלו להשתמש בו בכל הפלטפורמות החברתיות, בביו, ובכל הפוסטים שלכם. עודדו את משפיעני הרשת להשתמש בהאשטאג שלכם. קדמו אותו ברחבי הפלטפורמות החברתיות, במיילים, במודעות ובכל מקום שתוכלו.

השגה

עקבו אחרי מילות מפתח ממותגות וביטויי מילות מפתח ממוקדים ברחבי המדיה החברתית  בטוויטר יש עיתונאים, בלוגרים ומשפיעי רשת בזמן אמת. אזהרה: ידוע שפעילות מסוג זה גורמת לתוצאות חיוביות בסיקור התקשורתי, בשיתופים ובמעורבות.

כלים

כל אחד מתחבר לפלטפורמה אחרת, אבל להחזיק 50 מיליון כלים שמפוצלים אצל צוות המדיה החברתית שלכם זה לא כיף ובעיקר לא יעיל. זו  כמובן הגזמה קלה, אבל הרעיון הוא שתהיה לכם רשימה קטנה ומאושרת של כלים ופלטפורמות. 

הטביעו את חותמכם – תזמון ותאריכים

טיימינג טיימינג טיימינג. התזמון הוא הכל! במדיה החברתית אתם צריכים תמיד להיות שם בזמן ולעולם לא מאוחר מדי. משמעות הדבר היא חקר התאריכים בענף מסוים לקראת כנסים ואירועים. תוכלו גם להתבונן בעונות השנה, בימים או בחודשים הרשמיים. וודאו כי הדיווח שלכם יעיל ומתאים לניתוח הנכון.


הבינו מה הם תאריכים פנימיים, תאריכים חיצוניים ותאריכי דיווח.

• תאריכים פנימיים: בדקו כנסים, סדנאות, ישיבות צוות, דוחות שיווק בענף שלכם. אל תשכחו את ההאשטגים!
• תאריכים חיצוניים: הסתכלו על עונות, ערכות נושא, אירועים וטרנדים אותם אפשר לקשור לתוכן המדיה החברתית שלכם.
מיום האישה הבינלאומי ועד יום האדמה, הקפידו לא להחמיץ אף יום ואף אירוע! בדקו את ימי השנה ומלאו את לוח השנה שלכם באירועים, פסטיבלים וחגים, גם המוזרים והאזוטריים ביותר.

מדדו את מה שחשוב

מדידת מה שחשוב היא המפתח לאסטרטגיית מדיה חברתית מוצלחת ושפוייה. לכל רשת יש גרסה משלה לאנליטיקס. זה קל מאד להתפזר ולהקדיש זמן אינסופי להפקת דוחות. וודאו שאתם תמיד חוזרים ליעדים הניתנים למדידה. הסתכלו גם על המדד הכמותי בהקשר של המספרים הקשים, וגם על המדד האיכותי בהקשר של הרגשות והכוונה.

• דוגמאות כמותיות יכולות להיות הפעילויות באתר, מספר ההרשמות לדוא”ל, חשיפות ונתוני רשת חברתית.
• דוגמאות איכותיות כוללות רגשות, כמו ביקורות חיוביות או הערות על תכתובת ברשת החברתית לדוגמה, העלתם מחירים בתפריט המסעדה, ופתאום ראיתם שיש תלונות בעמוד הפייסבוק שלה…

הבדיקה הכמותית מספרת את מה שקרה, והבדיקה האיכותית יכולה בדרך כלל לספר את ה”סיבה”.

ולסיכום

לאחר ביצוע כל השלבים האלה, מה הלאה? אתם עלולים למצוא את עצמכם פונים לכיוון אחר כתוצאה מתהליך אסטרטגיית תוכן המדיה החברתית החדשה שלכם. אולי תמשיכו בקמפיין ה- האשטאג שלכם ואף תוסיפו לו עוד תקציב.  

זכרו כי אמנם חשוב שתהיה אסטרטגיית תוכן במדיה החברתית, אך חשוב יותר לוודא שהתוכנית זורמת וגמישה.

שמרו את האספקט החברתי במדיה החברתית על ידי שתישארו מעורבים ובתוך השיחה. האסטרטגיה תעקוב, תזרום ותמלא.

כותרת פיסקה

טקסט מאמר

PPC ו- SEO - זוג משמיים

אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. רישמו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דברו איתנו

דברו איתנו

Secured By miniOrange