המספרים מדברים בעד עצמם – שיווק החברה או הארגון שלכם בלינקדאין תורם לצמיחת החברה, הגעה לקהל מדויק ורלוונטי, גיוס עובדים, איסוף לידים וכו'.
נכון, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם כרגע אך לינקדאין משמשת כפלטפורמה המובילה לפיתוח קשרים עסקיים – "הרשת החברתית המקצועית".
בואו נצלול לסטטיסטיקות והיתרונות בשיווק בלינקדאין:
- בלינקדאין יש כמעט 740 מיליון חברים רשומים ומעלה 55 מיליון (!) חברות רשומות
- מתוך כל משתמשי הפלטפורמה, 40% משתמשים בה על בסיס יום יומי
- כמות האינטראקציות בחודש בתוך הפלטפורמה היא מעל 1 מיליארד אינטראקציות
- 44% ממשתמשי לינקדאין מכניסים יותר מ- 75,000$ בשנה
- למרות שבארה"ב יש הכי הרבה משתמשים בלינקדאין (176 מיליון משתמשים), מעל 75% מהמשתמשים הם מחוץ לארה"ב
- דור המילניום מהווה מעל 60% ממשתמשי הפלטפורמה ו- 11 מיליון מתוך 87 מיליון בני מילניום, נמצאים בעמדת קבלת ההחלטות
ואי אפשר בלי עובדות פיננסיות על לינקדאין:
- מיקרוסופט העריכה את השווי של ליקדאין ב- 26.2 מיליארד דולר עוד בשנת 2016
- בניגוד לפלטפורמות מדיה חברתית אחרות, לינקדאין מבססת את המודל הכלכלי שלה על פרסומות. משתמשי הפלטפורמה מוכנים לשלם על השירותים שלינקדאין מציעה.
- 39% ממשתמשי לינקדאין משלמים על גרסת הפרימיום שלה 4 אופציות:
– קריירה: 29.99$ בחודש
– עסקי: 59.99$ לחודש
– מכירות: 79.99$ בחודש
– דרושים: 119.95$ לחודש
ניתור לידים
לפי הבדיקה של Hubspot (מערכת CRM), לינקדאין אפקטיבית בניתור לידים ב- 277% יותר מאשר רשתות חברתיות אחרות כמו טוויטר ופייסבוק.
בהתחשב בנתונים אלו אין פלא ש- 79% מהמשווקים במדיה החברתית רואים בלינקדאין מקור מאוד טוב ללידים איכותיים.
המספרים אף גבוהים יותר עבור משווקי B2B שמדווחים ש- 80% מהלידים שמגיעים מהמדיה החברתית מגיעים מלינקדאין ו-40% רואים בפלטפורמה כפלטפורמה היעילה ביותר ללידים איכותיים.
גיוס עובדים
סיבה נוספת לכך שמשתמשי לינקדאין פעילים בפלטפורמה היא לשם חיפוש עבודה ויצירת קשרים עסקיים. זוכרים שאמרנו שיש יותר מ-55 מיליון חברות רשומות באתר?
אז בממוצע יש 14 מיליון הצעות עבודה בכל רגע נתון!
אין פלא ש- 87% מהמגייסים משתמשים בקביעות בלינקדאין.
למעשה, מחקר בדק ומצא ש- 122 מיליון אנשים מקבלים ראיונות עבודה דרך לינקדאין ו-35.5 מיליון אנשים נשכרו לעבודה ע"י האדם שהם שוחחו עמו באתר.
ובמילים פשוטות יותר (ומספרים קטנים יותר) כל דקה נשכרים לעבודה 3 אנשים דרך לינקדאין.
ממרץ עד דצמבר 2020 , דווח שיש עלייה של פי 6 הצעות העבודה בשלט רחוק שנוספו בארה"ב.
ומעבר לזה, לפי הסטטיסטיקה, הסבירות שעובדים אשר נשכרו דרך לינקדאין יעזבו את החברה בששת החודשים הראשונים נמוך ב- 40% (!).
אופטימיזציה לפרופיל החברה
בזכות היכולת של לינקדאין לסנן תוצאות לפי מדדים שונים כמו חברה, שנות ניסיון, תפקוד ורמת ותק, הפלטפורמה עולה על מתחריה בקלות בסיוע לאנשים ליצור קשרים עסקיים.
חשוב לבצע אופטימיזציה לפרופיל החברה על מנת למשוך חברות או אנשים בעלי פוטנציאל עסקי.
לפי לינקדאין משתמשים בעלי תמונת פרופיל מקצועית / לוגו חברה ימשכו פי 14 יותר כניסות לעמוד וכאשר הפרופיל נראה מקצועי ומפורט, הוא ימשוך פי 31 יותר הודעות אישיות.
פיצ'רים חדשים בלינקדאין וטכנולוגיית AI
אחרי שמיקרוסופט נכנסה לתמונה, לינקדאין התחדשה במספר פיצ'רים מתקדמים כמו דפי Showcase. הרחבה זו של הדפים העסקיים נועדה להדגיש את היחידות או היוזמות העסקיות בחברה.
כמו כן, לינקדאין הציגה פיצ'ר נוסף של Calendar Chatbot המתבסס על טכנולוגיית AI שמסנכרנת בין יומנים של משתמשי לינקדאין לתיאום פגישות. הפיצ'ר החדש יעיל במיוחד עבור שני עסקים הנמצאים באזורי זמן שונים בעולם ורוצים לתאם מועד פגישה או שיחה.
הפיצ'ר עדיין לא מוטמע לחלוטין בלינקדאין אך בינתיים טכנולוגיית בינה מלאכותית נכנסה לפלטפורמה בצורת מענה אוטומטי חכם או הצעת תגובות רלוונטיות.
שיווק באמצעות תוכן – Content Marketing
לינקדאין מייצאת 46% מתנועת הפרופיל לאתרי B2B ונחשבת למקור התוכן האמין ביותר!
אם כך, זה לא מפתיע ש- 98% מהמשווקים הדיגיטליים משתמשים בלינקדאין עבור שיווק תוכן ובמיוחד לשיווק B2B ויצירת לידים.
תוכן זה המלך? וידאו זה המלך!
אחרי שמארק צוקרברג הודיע כי וידאו הוא המגה טרנד הבא ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וסנפצ'אט, לינקדאין לא יכלו להישאר מאחור.
עד כה, הייתם צריכים להטמיע בפלטפורמה תוכן ממקורות חיצוניים. השדרוג של לינקדאין מאפשר להעלות סרטונים מקוריים דרך האפליקציה בנייד. התוספת הזו מאפשרת לחברות וארגונים להראות את הצד "האנושי" שלהם ולהפוך את המותג לנגיש יותר.
האופציה הזו עלתה באוגוסט 2019 וכבר 28% מהמשווקים מסכימים שהיא הפלטפורמה היעילה ביותר לשיווק וידאו. בהתחשב בתקופת הזמן שהאופציה נכנסה, זה נתון מרשים.
מעוניינים להתחיל את פעילות החברה בלינקדאין?
בואו נדבר>>