העולם הדיגיטלי הוא מקום עמוס, מלא במותגים שנאבקים להישמע מעבר למלמולי הפרסום והמולטימדיה. שירותי השיווק הדיגיטלי גדלו מתוך זה, כדי לעזור למותגים לקבל תשומת לב על ידי העלאת הנוכחות המקוונת שלהם.
נראות מקוונת שהושגה ע"י מינוף של קידום אורגני בתוצאות החיפוש של גוגל, עבודת סושיאל, קידום ממומן בגוגל, או תוכן שיווקי, מסייעת למשיכת קהל היעד הרלוונטי עבורכם לעמודי האינטרנט שלכם, מה שמגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
משווקים מתארים תהליך זה כ"משפך ההמרה". הצעד הראשון הוא לחשוף את שם המותג שלכם במרחב הדיגיטלי (החלק הרחב של המשפך).
לאחר שהמותג נחשף, בין אם זה במנועי חיפוש (קידום אורגני) ובין אם באמצעות פרסום בתשלום (קידום ממומן), יותר ויותר משתמשים יבקרו באתר שלכם (החלק האמצעי במשפך).
זה עוזר להם ליצור קשר עם המותג באמצעות תוכן מרתק, ועם קצת עזרה מ -CRO (שיפור יחס המרה), המוביל אותם בסופו של דבר לרכוש את המוצר או השירות (החלק הצר של המשפך).
מותג עם אסטרטגית שיווק דיגיטלי חזקה, ישתמש בפרסום, ב- SEO וגם בתוכן שיווקי כדי לטרגט משתמשים בכל שלבי המסע, ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות משלמים. אם אי פעם שאלתם את עצמכם "מה זה שיווק דיגיטלי?" – אלו הנקודות העיקריות שאתם צריכים להכיר:
סוגי שירותי שיווק דיגיטלי ותפקידם (בקצרה)
-
קידום אורגני SEO:
אופטימיזציה למנועי חיפוש. הימצאותו של האתר בעמוד התוצאות הראשון של מנועי החיפוש וקבלת דירוג טוב מגוגל, משפר במידה ניכרת את החשיפה המקוונת שלו, ולכן, גם את יחס ההקלקות. דירוג האתר שלכם באחת משלושת תוצאות החיפוש האורגניות המובילות, היא המטרה העילאית של הקידום האורגני.
-
קידום ממומן (PPC – (Pay Per Click:
תשלום לפי 'קליק'. זהו סוג של פרסום מקוון שבו המותגים משלמים עמלה בכל פעם שמשתמש מקליק על המודעה שלהם. יש שני סוגים של מודעות ממומנות – אלו שמופיעות בתוצאות החיפוש, ואלו המופיעות בדפי האינטרנט. הפרסום הפופולרי ביותר הוא פרסום מודעות בתוצאות החיפוש.
-
תוכן שיווקי:
הגישה האסטרטגית והיצירתית לייצור ושיתוף תוכן, במטרה לספק יעדים עסקיים. התוכן יכול להשתנות מבחינת המיקום והפורמט. הוא יכול להיות וידאו, תמונה, מאמר, בלוג וגרפיקה.
התוכן השיווקי נכתב בהתאם ליעדי השיווק הדיגיטליים של המותגים, והוא משמש להגברת הזיקה למותג על ידי משיכת לקוחות חדשים ועידוד לקוחות קיימים לחזור (תמיכה ב- SEO ומינוף הסושיאל), שמירה על העלאת תכנים באופן קבוע ויחסי ציבור.
-
סושיאל:
שיווק במדיה החברתית יכול להיות גם הוא אורגני או ממומן. בתשלום, המותגים יכולים למקם את הפוסטים שלהם מול הקהל הנכון. פלטפורמות כמו פייסבוק וטוויטר עוקבות אחר מגוון רחב של נתונים דמוגרפיים ותחומי עניין של המשתמשים שלהם.
תוכלו להשתמש במידע זה כדי להבטיח שהפוסט של המותג ייראה על ידי אנשים שיש להם סיכוי רב יותר להתעניין בו. מודעות סושיאל ממומנות יסומנו תמיד ככאלה (sponsored). קידום סושיאל אורגני כרוך בפרסום בערוצים החברתיים שלכם, בחינם.
הבנתם מה זה שיווק דיגיטלי, אבל לא הבנתם איך יוצרים אסטרטגיה דיגיטלית מנצחת? רוצים לקרוא עוד על מרכיביו השונים של השיווק הדיגיטלי? מעוניינים בעזרה מהמובילים בתעשייה?
צרו איתנו קשר.