gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

אסטרטגיה דיגיטלית – איך בונים אותה?

תוכן עניינים:

אסטרטגיה דיגיטלית היא מושג כללי שיועצי שיווק מרבים לפזר לחלל האוויר, אבל מה באמת עומד מאחוריה?

במהלך השנים האחרונות צמח תחום הפרסום והשיווק אל זירות חדשות בעקבות פיתוחים טכנולוגיים חדשים. אם בעבר השיווק התבצע דרך אמצעים נגישים כמו פרסומות בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה, היום הצטרפו אליהם אמצעים חדשים רבים – אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, אפליקציות במובייל ועוד. המצב הזה יצר מגוון רחב של אפשרויות כאשר נוצרה הפרדה ברורה בין אמצעי הפרסום המסורתיים לבין אלו החדשים, שאותם ניתן לשים תחת התווית "פרסום דיגיטלי". הפרסום בדיגיטל קוסם לבעלי עסקים רבים ששואפים להגדיל את החשיפה ולמקסם רווחים עם השקעה נמוכה ככל האפשר, אך לא תמיד זה פשוט. כשנדמה שיש הרבה אפשרויות בחירה, קל ללכת לאיבוד ובדיוק כאן נכנסת נמדדת חשיבותה של של אסטרטגיה דיגיטלית מדויקת. המטרה שלה היא לבנות תוכנית מתאימה למוצר שהחברה מעוניינת לקדם ולאפיין את דרכי הפעולה בערוצי הדיגיטל השונים.

הצעד הראשון בדרך לבנייה של אסטרטגיה דיגיטלית מנצחת הוא קודם כל להבין מי אתם

כל חברה יוצרת עולם פנימי שמבחין אותה משאר החברות המתחרות בה. יצירה של עולם כזה מבוססת על תוכן שמגדיר אותה בצורה ייחודית: מי היא? מה הסיפור שעומד מאחוריה? מה היא מציעה? מה מייחד אותה? לאן היא שואפת להגיע? איך היא פועלת כדי לממש את המטרות שלה? התשובות לשאלות האלו מייצרות את הבסיס הראשוני לתוכנית השיווקית. בשלב הבא נבנים המסרים השיווקיים ולאחר מכן מוגדרת תוכנית ההפצה שלהם דרך סקירה של הזירה הדיגיטלית. צריך להבין מיהו קהל היעד ומהי הדרך היעילה ביותר להגיע אליו – באיזה פלטפורמה כדאי להשתמש וכמה כסף צריך להשקיע בה כדי לקבל את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר. כל תוכנית שיווקית שואפת להזרים כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים (המוכרים בשם המקצועי "לידים") אל אתר החברה שהיא מקדמת ולהניע אותם לפעולה. אחד הכלים החשובים ביותר שיכולים לסייע להצלחת התהליך הזה הוא אתר איכותי וידידותי למשתמש.

למה חשוב להשקיע באתר תדמיתי?

בניית אתר תדמית מעצבת את הנראות של בית העסק ברשת ומשפיעה על הרושם הראשוני שיתקבל אצל הגולשים שייכנסו אליו. בניית אתרים תדמיתיים מתמקדת בשני תחומים עיקריים: האחד הוא בניית אתר שיציג תוכן מסודר, אטרקטיבי ושיווקי והשני הוא התאמת מבנה האתר בצורה אופטימלית למנועי החיפוש כך שהם יקדמו אותו אל המקומות הראשונים. לקוחות שרואים שהאתר נמצא בין תוצאות החיפוש הראשונות ושחווית המשתמש שלהם נוחה וקלה, ימשיכו לגלוש באתר ויפתחו קשר של אמון עם המותג. בניית אתרים תדמיתיים במטרה להפוך אותם לאתרי מכירה או אתרים להעברת מידע היא כלי בסיסי בדרך ליצירת טראפיק גבוה של לקוחות פוטנציאליים ולהגדלת הרווחים של בית העסק. כל מדיה דיגיטלית שבה תבחרו לפרסם, אם זה דרך פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, ניוזלטרים או באנרים, בסופו של דבר תוביל את הגולשים אל האתר שלכם, והאופן שבו הוא יעוצב ישפיע במידה רבה על הבחירה שלהם לממש את הקנייה.

אנחנו ב-ג'אם פלאן יודעים שהכל זז היום מהר, וגם יודעים איך לתת לכם את המעטפת המלאה שתקדם אתכם מהר ובטוח, החל משלב הקמת האתר, דרך קידום אורגני, קידום ממומן, קידום אפליקציות, ועד להגעה אל הלקוחות באמצעות שיווק בזירה הדיגיטלית. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ומיד נתחיל.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פיתוח מוצרים דיגיטליים

בניית אתרים בוורדפרס- 4 תחזיות וורדפרס לשנת 2018

שנת 2018 הגיעה, איתה שינויים וחידושים בתחום בניית אתרים בוורדפרס. הפלטפורמה של וורדפרס הינה פלטפורמת open code source, ולכן קיימים עדכונים וחידושים רבים מדי חודש.

קידום אתרים אורגני – SEO

איך להפיק מ- GOOGLE TRENDS את המירב ב-SEO

בכתבה הבאה אנחנו הולכים לגלות איך להשתמש בגוגל טרנדס כדי להקפיץ את אסטרטגיית ה- SEO של החברה, להגיע לקהל יעד מדויק ולמקסם את התוצאות. כפי

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא