גוגל אופטימייז – שיפור יחס המרה זו לא מילה גסה
רוצים להביא לשיפור יחסי המרה באתר שלכם? כנראה שכן, מי לא רוצה… לכן, אתם חייבים להכיר את גוגל אופטימייז (Google Optimize) – מערכת המסייעת לאתרים
GemPlan » בניית אסטרטגיה – שירות
למה בניית אסטרטגיה זה חשוב, למי זה מתאים, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין את החשיבות של בניית אסטרטגיה לעסק שלכם
בהשארת הפרטים אני מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן
אין דבר כזה אסטרטגיה מנצחת אחת, לכל עסק יש את האסטרטגיה שמתאימה לו. אסטרטגיה שיווקית המובילה להצלחה מבוססת על ממחקר מעמיק, הבנה מקצועית ומטרות הלקוח.
בלי הצבת יעדים אי אפשר לקבוע מה היא הצלחה – באסטרטגיה נקבעים המטרות של העסק. לאחר שסימנו אותן אפשר לסלול את הדרך להגיע אליהן. מכאן הדרך להצלחה היא בטוחה.
בעולם הדיגיטלי קל מאוד להתפתות ולנסות דברים חדשים על בסיס יומיומי. כשיש תוכנית פעולה מסודרת ומפורטת אפשר לקחת סיכונים ללא חשש. יציבות זה המתכון ליעילות.
"אסטרטגיה היא שיטה להשגת מטרות וככל שהיא מציעה דרכים חלופיות רבות יותר, היא טובה יותר." – יעקב חסדאי.
ללא מטרות אי אפשר להגדיר הצלחה וללא הצלחה הכל נראה ככישלון. לעסק יש מטרות רבות, כמו מכירת מוצר איכותי ומהפכני או סיפוק של שירות ברמה גבוהה ומקצועית, הגעה ללקוחות חדשים והגדלת פעילות עסקית. בהתאם לזאת, המטרה העילית היא להגדיל את הרווחיות של העסק שלכם, בשל כך אתם מוכרחים לחשוב על אסטרטגיה יציבה, איכותית ונכונה. המסקנה ברורה – בכדי לשרוד בעולם התחרותי של היום כל עסק, באשר הוא, צריך אסטרטגיה חזקה עם מטרות ברורות. המרכיבים העקריים של אסטרטגיה קשורים להיכן לפרסם, למי, באיזה מחיר, כיצד לבצע פרסום חוזר (קהל רימרקטינג), החזרי השקעה (ROI) וקווים מנחים נוספים. האסטרטגיה היא עמוד התווך של ההצלחה שלכם, אל תוותרו עליה.
כחברה הבונה אסטרטגיות שיווקיות רוחביות החולשות על מגוון רחב של כלים ופלטפורמות בעולם הדיגיטלי חשוב לנו מאוד להכיר את אתכם ואת העסק שלכם. בלעדייכם אין אסטרטגיה וכנראה שגם להיפך, בלי אסטרטגיה הקיום של העסק שלכם בסיכון. על ידי כמה שלבים פשוטים נוכל לייצר לכם את האסטרטגיה השיווקית שתתאים לכם כמו כפפה ליד, ואלו הם השלבים:
1. שיחת היכרות אנחנו עסק שמאמין באנשים וכדי שנדע להתאים לכם את האסטרטגיה הדיגיטלית המושלמת עבורכם, מן נראוי, שקודם כל נכיר אחד את השנייה (אפשר גם בוידאו וגם פרונטלית אנחנו לא מתביישים).
2. קווים מנחים הרי היעד נמצא לנגד עינינו והדרך הנכונה להגיע אליו היא על ידי מחקר של התחום, בניית היסודות החשובים להצלחה, קביעת ההיררכיה ופיצוח של הבנת חווית/התנהגות הצרכן.
3. הקמה יישום של המסקנות משלב הקווים המנחים והמחקר. בנייה וביסוס של אסטרטגיה שיווקית נוצצת ומלוטשת המובילה ליעילות והגדלת הרווחים של העסק שלכם.
4. פיתוח לאחר שהאסטרטגיה מוכנה נשאר להפיח בה חיים – בחירת הפלטפורמות לפרסום, הקמת קהלים והקהלי שיווק חוזר, עיצובים, קופירייטינג, KPI, בניית הקמפיינים וכולי.
6. (אופציונלי) תמיכה לטווח הארוך במידה ותרגישו שאתם צריכים אותנו גם בשלבים מאוחרים יותר של המוצר או השירות שלכם נשמח להיות שם בשבילכם, כי אסטרטגיה איכותית היא אסטרטגיה שלעולם משתנה ומתפתחת.
בכדי לבנות אסטרטגיה שתספק עבורכם תוצאות טובות ולא תגרום לנזק אתם מוכרחים להקדיש לה זמן ומחשבה מעמיקה. לרוב, השלבים של לפני ה"דבר האמיתי" נדחקים לצד מפני שהאדם מטבעו מבקש לראות תוצאות בזמן אמת. בשלב הכנת האסטרטגיה עליכם להשען לאחור ולהסתכל על התמונה המלאה כאשר השאלה שעומדת לנגד עינכם היא "מה המטרה שלי?" – האסטרטגיה, בסופו של דבר, חייבת לענות על השאלה הזאת. המענה צריך להינתן בכמה רמות ולכן גם המטרות שלכם יחולקו לדרגת דחיפות ועדיפויות שונות.
כאשר יש ביסוס לכל החלטה בשלבי האסטרטגיה ולכל מטרה יש דרך פעולה אתם בכיוון הנכון. הקושי העיקרי ביצירת אסטרטגיה שיווקית מוצלחת ואיכותית הוא לספק קווים מנחים ברורים אבל להשאיר מקום גם להתפתחויות לא צפויות ושינויים. לכל פלטפורמה יש את הייעוד שלה, לכל כלי יש האיכויות שלו, לכל מסר יש קהל ולכל קמפיין יש מטריקות רבות – ההיברידיות ביניהם יוצרת את הצלחת האסטרטגיה.
הכל אפשרי, אבל כדי לבנות אחת שתהווה בסיס חזק לטווח הארוך ועם הסתכלות רוחבית ומקיפה תזדקקו לעזרה חיצונית. בשלב התכנון והבנייה צריך להתייחס לפרטים הקטנים ביותר ולבצע התאמות וחלוקה למערכים שונים וכלים מגוונים, ההתעסקות שלכם באסטרטגיה השיווקית עלול לגבות מכם זמן ומאמץ רב ולהוביל בסופו של דבר לנזק במקום תועלת.
יש לא מעט כלים בהם אפשר להשתמש כאשר בונים אסטרטגיה שיווקית – מגוון התוכנות של גוגל ופייסבוק, ממשקים ליצירת גרפים ומשפכים שיווקיים ועוד רבים אחרים. ככל שהאסטרגטיה נוגעת ביותר תחומים וערוצים כך היא יותר מקיפה ואיכותית, הסיכויים שלה להניב הצלחה גבוהים יותר.
אחרי שהבנתם למה אסטרטגיה חשובה, יתרונות, חסרונות וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות. האם אתם מוכנים להגדיל את ההכנסות שלכם?
בהשארת הפרטים אני מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן
רוצים להביא לשיפור יחסי המרה באתר שלכם? כנראה שכן, מי לא רוצה… לכן, אתם חייבים להכיר את גוגל אופטימייז (Google Optimize) – מערכת המסייעת לאתרים
מה זה חווית משתמש – UX? חווית משתמש (UX – User Experience) הינה פרמטר קריטי מאוד בהצלחה של אתר או אפליקציה. אנשי המקצוע האמונים על
גוגל ופייסבוק הן שתי ענקיות אינטרנט וטכנולוגיה, שאוחזות במרבית שוק הפרסום הדיגיטלי בעולם. אבל איפה כדאי להשקיע את מירב משאבי הפרסום – בפייסבוק או בגוגל?
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ
רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא