gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אפליקציות - ASO

מה החשיבות של קידום אפליקציות, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין כיצד קידום אפליקציות יקדם את האפליקציה שלכם

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

הגדלת הורדות

חשבתם על רעיון, פיתחם אותו, בניתם אפליקציה, שיחררתם לחנויות האפליקציות השונות ו…לא קרה כלום. בעזרת קידום אפליקציות נכון ומותאם אישית תוכלו לשפר את כמות ההורדות שלכם בעזרת מיקום טוב בתוצאות החיפוש.

קידום אורגני

מנועי החיפוש בחנויות האפליקציות מתבססים על שם המוצר, תיאור, שם המפתח (יוצר) וכולי. עבודה מעמיקה ואיפיון נכון של הקטגוריות ופרטי האפליקציה יעזרו להציג אותה במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש – שם אתם רוצים להיות.

התאמה לחנויות אפליקציות

בדומה למנועי החיפוש השונים גם כאן יש ביטויי מפתח שאחראיים להופעה שלכם בתוצאות. חלק מההתאמות קשורות בשם האפליקציה, בתיאורה, קטגוריות ועוד. כ-60% מההורדות מתבצעות לאחר חיפוש בחנויות – שוווה לא?

למה צריך לקדם אפליקציות (ASO)?

אחרי שהשתמשנו בראשי תיבות הגיע הזמן לחשוף בפניכם את השם המלא ASO- App Store Optimization. הנתונים מראים שכ-60% מההורדות בחנויות מגיעות מאזור החיפוש (apple store ו-google play)- המצאות שלכם שם תגדיל משמעותית את הסיכויים שלקוח פוטנציאלי ימצא אתכם. ההבנה שההצלחה שלכם כרוכה בהצלחה שלכם להופיע במיקום טוב בתוצאות החיפוש תלויה גם בשלב התכנון והאסטרטגיה, עוד טרם השקתה. לאחר מכן, כשהאפליקציה באוויר, יש צורך באופטימיזציות של האפליקציה באופן שוטף ולהמשיך לקדם גם בעזרת אתר אם יש, כדי להבטיח את מקומכם בראש תוצאות החיפוש. קידום אפליקציות שמבוסס על ביטויי מפתח נכונים לאחר מחקר של תחרות, רלוונטיות והיקף חיפושים ובנייה איכותית של עמוד האפליקציה תגדיל לכם את ההכנסות.

יתרונות וחסרונות של קידום אפליקציות

יתרונות

חסרונות

איך אנחנו עושים את זה

כחברה המתמחה בעולם הדיגיטלי על שלל גווניו קידום אפליקציות (ASO) הינו חלק מהיומיום שלנו והוא חלק בלתי נפרד מהצלחתם של לקוחותינו, לכן קודם כל חשוב לנו מאוד להכיר אתכם ואת האפליקציה/עסק שלכם. בלעדיכם אין הורדות וכנראה שגם להיפך, בלי הורדות הקיום של העסק שלכם בסיכון. על ידי כמה שלבים פשוטים נוכל לקדם את האפליקציה שלכם שתופיע בראש עמוד תוצאות החיפוש ושתזכו להגדלת הורדות, ואלו הם השלבים:
1. שיחת היכרות אנחנו עסק שמאמין באנשים וכדי שנדע כיצד לקדם את האפליקציה שלכם באופן איכותי ומניב, מן נראוי, שקודם כל נכיר אחד את השנייה (אפשר גם בוידאו וגם פרונטלית אנחנו לא מתביישים).
2. קווים מנחים יחדיו נבין מהם היעדים והמטרות המרכזיות, שנוצרות בשלב בניית האסטרטגיה השיווקית, על ידי מחקר של העסק שלכם, בחינה של האפליקציה וקביעת ההיררכיה ופיצוח של הבנת חווית/התנהגות הצרכן.
3. ביצוע יישום של המסקנות משלב הקווים המנחים והמחקר. התאמה ותיקון של עמוד האפליקציה שלכם על שלל מאפיניו, ויצירת זרימה נכונה ופשוטה עם מסרים ייחודים שיגרמו לעלייה בהורדות לצד עלייה במיקום שלכם בעמוד התוצאות.
4. (אופציונלי) תמיכה לטווח הארוך  במידה ותרגישו שאתם צריכים אותנו גם בשלבים מאוחרים יותר של האפליקציה נשמח להיות שם בשבילכם, כי יחס ההורדה שגדל גורם לעסק לצמוח ולהתפתח. כל יום עולות כ-5,000 אפליקציות לחנות של אפל ולחנות של אנדרואיד, חשוב לדאוג שתמיד תישארו בטופ.

בין לקוחותינו

hightower
אייקון פיטנס
סיסקו
לייב טיקטס
M&M
האוניברסיטה העברית
תגלית

שאלות נפוצות - קידום אפליקציות

יש לכם בעיה, רצון או שאתם מחפשים מוצר, המקום הראשון שאתם פונים אליו אלו הם מנועי החיפוש, אשר גוגל בראשם. מאז שהאפליקציות תפסו חלק ניכר בחיינו מנועי החיפוש של חנויות האפליקציות, google play ו-app store, צברו תאוצה גם כן. התחרות גדלה משמעותית והיא גרמה לעלייה במתכנתי ומפרסמי אפליקציות – הרי כולם רוצים נתח מהשוק החדש והמתפתח. כל שנה מספר האפליקציות שעולות ביום גדל ולהופיע בראש עמוד התוצאות ניהיה עסק קשה ומורכב. קידום אפליקציות דומה במאפייניו לקידום האורגני הקלאסי (SEO), והמטרה העיקרית היא לעלות את החשיפה של האפליקציה במנועי החיפוש, להגדיל את מספר הכניסות לעמוד וכתוצאה מכךלשפר את יחס ההמרה של האפליקציה.

המטרה העיקרית היא להביא כמות גדולה של משתמשים לעמוד האפליקציה שלכם, כמובן שחובה שהחיפוש שהם מבצעים יהיה תואם למטרת האפליקציה, ולגרום להם לבצע הורדה. לכל חנות, אפל וגוגל, יש מאפיינים קצת שונים אך המשתנים החשובית והמשפיעים ביותר בשתי החנויות הם: שם, תיאור/כותרת משנה, עמודים תואמים שפת משתמש וגודל האפליקציה. ב- App store יש גם אפשרות להוסיף מילות מפתח שמזכיר קידום אורגני של גוגל, שימוש נכון יעזור לאפליקציה שלכם להופיעה בראש תוצאות החיפוש.

עמוד האפליקציה מורכב מתמונות מסך, לוגו, שם, תיאור, ביקורות, דירוגים וגם סרטונים. בכדי שהעמוד אפליקציה יענה על הצרכים של מנועי החיפוש עליכם להבין מה המטרה המרכזית, על איזה צורך אתם עונים ומה חווית הגולש שאתם מספקים. התוכן שיופיע באתר צריך להיות קצר, קולע ובעיקר מניע לפעולה. לכל מערכת הפעלה יש דגשים שונים, אך הם מתבססים כמעט על אותם קריטריונים. כמובן שיש הבדל בין שתי החנויות, למשל באפל יש יותר חשיבות לצילומי מסך בעוד שבגוגל הדגש יותר הוא על תוכן ביקורות הגולשים. נראות העמוד, הטקסטים, ביקורות ואפיון המשתמשים יובילו את האפליקציה שלך לשיפור יחס הורדה וכתוצאה להגדלת רווחים.  

אחרי שלמדתם קצת מה החשיבות של קידום אפליקציות, יתרונות, חסרונות וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות האם אתם מוכנים לשפר את ההכנסות של האפליקציה שלכם?

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

גלו עוד על ASO

אפליקציות Web​

איך למדוד הצלחה עתידית של MVP?

כחלק מסדרת הכתבות שלנו על בניית MVP והטעויות שמהן כדאי להימנע, בכתבה זו נחדד נושא הטרגוט לקהל היעד וניתוח מדדים לבחינת הצלחה. בואו נדבר על

אפליקציות Web​

5 טעויות שכדאי להימנע מהן כאשר בונים MVP

אם קראתם את הכתבה הקודמת שלנו על MVP  אתם כבר מבינים את היתרונות שבבניית מוצר בר קיימא ושחרורו המהיר לשוק. כדי לממש את מלוא הפוטנציאל

אפליקציות Web​

המדריך לבניית MVP בכמה צעדים פשוטים!

מאיפה הכל התחיל? בשנת 1999, בחור צעיר רצה לקנות זוג נעליים מסוים. הוא הלך לקניון במטרה לקנות את הנעליים ולצערו גילה שנגמר המלאי. מתוך התסכול,

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא