gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום בגוגל וכיצד Influencer Marketing יכול לתת לו בוסט

תוכן עניינים:

לקישורים הייתה מאז ומתמיד השפעה על שיפור הדירוג במנועי החיפוש. עם זאת, נראה כי ככל שהחשיבות של רשת קישורים חזקה, אך מגוונת, גדלה, היכולת לבנות אחת כזאת בקלות, יורדת באופן דרמטי. זה המקום שבו ה- Influencer Marketing (שיווק על ידי משפיעי דעת קהל) נכנס כדי להציל את המצב. אם עדיין לא רתמתם את כוחה של שיטת שיווק זה לאסטרטגיית קידום אתרים בגוגל שלכם, כדאי לכם להסתכל על שלושת המישורים בהם היא יכולה לתת בוסט רציני:

משפרת את המעורבות ואת החשיפה למותג

יש כמות מדהימה של רעש שם בחוץ, היום באינטרנט, ואם אתם רוצים שהעסק שלכם ייראה וישמע, אתה לא יכולים רק לצעוק חזק יותר … אתם חייבים להתבלט. מעורבות ותנועה (טראפיק) הם מה שהעסק שלכם צריך כדי לשרוד, אבל הם גם הכרחיים עבור קידום בגוגל ודירוג טוב במנוע החיפוש. ככל שקהל היעד שלכם יהיה מעורב יותר, כך תגדל התנועה אל האתר שלכם. ל"משפיעים" (Influencers) כבר יש מעורבות עם הקהל שלהם – ואם תעבדו איתם, קהל זה יהיה גם שלכם. המשפיעים יכולים לדחוף את התנועה ואת המעורבות כדי לעזור לכם לקבל בוסט ראשוני ולהתבלט, בצורה קלה יותר מאשר אם הייתם עושים את  הכל בעצמכם. מחקרים מראים כי 92% מהאנשים מאמינים בהמלצות שקיבלו מאנשים, מאשר מאלו שקיבלו דרך פרסומת למותג. כך שפנייה למשפיעים שהקהל שלכם מכיר (האנשים שהם עוקבים אחריהם במדיה החברתית), יכולה גם היא לסייע בהגברת האמון במותג. מחקר אחד אפילו הראה שהמשתמשים לרוב סומכים על המשפיעים כפי שהם סומכים על החברים שלהם.

מחזקת את רשת הקישורים שלכם

גוגל בוחנת את איכות פרופיל הקישורים שלכם כחלק עיקרי של האופן שבו היא קובעת היכן אתם מדורגים. רשת הקישורים מורכבת מקישורים חוזרים לאתר שלכם, כמו גם מהקישורים הפנימיים שלכם באתר ומהקישורים החיצוניים שאתם מפנים אליהם. אחד מהמחקרים שנעשו בנושא מגלה כי האיכות והסמכות של האתרים המקשרים אליכם, הן בין הגורמים הבכירים ביותר. ככאלו, תצטרכו להרוויח קישורים מתחומי סמכות גבוהה בענף שלכם, אבל זה כמובן לא דבר קל לעשות. כאשר אתם עובדים על אסטרטגיית קידום בגוגל עם משפיעים, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לבנות רשת קישורים טבעית וטובה יותר עבור אתר האינטרנט שלכם, מה שמשפר את הדירוג. אם אתם עובדים עם בלוגרים ומשפיעים אחרים בעלי אתר אינטרנט משלהם, סביר להניח שאכן יש להם אתר בבעלותם, או גישה לאתרים בעלי סמכות גבוהה. המשפיעים ייצרו תוכן ויקשרו אותו לאתרכם, מה שיוביל לקישורים נכנסים באיכות גבוהה, לאתר שלכם.

עם זאת, מותגים רבים עובדים עם משפיעים למטרות קמפיין מכירות, כדי ליצור פרסומות עבור המותג שלהם. משמעות הדבר היא שהקישורים יסווגו כ- "sponsored" (ממומנים), מה  שעשוי להשפיע על ה- SEO (שיפור מיקומי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל והעלאת תנועה אורגנית לאתר. או בקיצור – קידום אורגני). במקום לעודד את המשפיעים "לשבור את הכללים" ולא לגלות, תוכלו ליצור מסעות פרסום מונעי תוכן סביב נושאים בתעשייה שלכם. כשהם ייצרו תוכן זה, הם יוכלו לצטט את האתר שלך כמשאב – בתנאי שאכן יש תוכן איכותי באתר שלכם. זה עוקף את הצורך גילוי ברוב המקרים.

שומרת על זרם יציב של תוכן חדש ומקורי

קידום אורגני ושיווק תוכן הולכים יד ביד. אנו יודעים כבר זמן רב כי גוגל מקדישה תשומת לב לרעננות התוכן בעת דירוג אתר האינטרנט שלכם. אם לא עדכנתם את הבלוג שלכם כבר שלוש שנים, תאבדו את הדירוג שלכם לטובת המתחרים שלכם, שמעדכנים בקביעות. משפיעים הם מקצוענים ביצירת תוכן קל לשיתוף שתופס את תשומת הלב, ולכן כאשר הם יעבדו איתכם, תקבלו זרם יציב של תוכן מקורי. ייתכן שלא תוכלו להשתמש בכל התוכן הזה באתר שלכם (או בבלוג), אבל בהחלט יהיו לכם מבחר של דברים להעלות גם למדיה החברתית שלכם.  וגם זה חשוב לגוגל. שיתופים חברתיים, הן מבחינת איכות והן מבחינת כמות, הם אחד מ -9 הגורמים המובילים בדירוג גבוה לאתר.

רוצים לקרוא עוד על קידום בגוגל? חושבים לבנות אתר וורדפרס בעצמיכם? צריכים עזרה בכל מה שקשור לבניית אתרים, בניית דפי נחיתה, קידום, קידום ממומן וכו'? צרו קשר עם הצוות של ג'אם פלאן עוד היום – אנחנו כאן ונשמח לעזור, לייעץ ולקדם!

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אסטרטגיה שיווקית

9 טיפים ליצירת אסטרטגיה מנצחת בלינקדאין!

לינקדאין היא הרשת החברתית המועדפת על בעלי עסקים, היא מציעה את כל היתרונות של רשת חברתית פלוס נוכחות גבוהה של אנשי מקצוע וחזון, יתרון למי

פרסום וקידום ברשת

קידום אתרים בגוגל – 3 SEO Hacking למקדם המתחיל

קידום אתרים בגוגל איננה משימה פשוטה. הפרקטיקות ידועות לכולם: תיצרו תוכן איכותי, וודאו שמבנה הלינקים הפנימי של האתר נכון, נסו לייצר לינקים חיצונים לאתר שלכם,

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא