gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

התאמה למובייל – אל תשאירו את האתר שלכם מאחור

תוכן עניינים:

מדי שנה, מספר המשתמשים הנכנסים אל אתרי האינטרנט השונים דרך המובייל, גבוה ממספר המשתמשים הנכנסים דרך הדסקטופ. בין אם זה ברחוב, בדרך לעבודה, בנוחות שעל הספה, או רק בשביל לבדוק משהו קטן, הסמרטפונים הינם הפלטפורמה העיקרית לצבירת מידע וביצוע פעולות באינטרנט. לכן, גוגל כיום מודדת את איכותם של האתרים בעיקר לפי הביצועים שלהם במובייל – מהירות העלאה, עיצוב, חווית משתמש נוחה ועוד. האתר שלכם יכול להיות מקודם היטב בדסקטופ ולהופיע מקום ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, אך אם הוא איננו תואם לחוויית המובייל, המשתמשים לא ימצאו אתכם, והדירוג שלו יפגע, גם בדסקטופ.

להלן שלושת הדברים הראשונים שאנו צריכים לדאוג להם כדי שתהיה התאמה למובייל ברמה הגבוה ביותר.

מהירות האתר

גוגל מציע כלי מעולה לבדיקת מהירות האתר כחלק מארסנל כלי קידום אתרים SEO שלה. הכלי מודד את מהירות האתר על פי הסטנדרטים של מנוע החיפוש שלה. הכלי מדרג את האתר וקובע האם מהירות האתר  טובה. במידה וקיבלתם ציון נמוך, גוגל יציע לכם כיצד לשפר את מהירות האתר למובייל: התאמת גודל התמונות, "ניקיון" של מידע מיותר על הדף ועוד. הציון שגוגל מציג איננו רק בשבילכם, זהו הדירוג מהירות של האתר שלכם במנוע החיפוש, דבר אשר משפיע על מיקומכם בעמוד תוצאות החיפוש

קדמו את האתר לטובת חיפוש מקומי

כיום, החיפוש האורגני במובייל נשען על מיקומו של המשתמש. למשל, אם המשתמש מחפש "מזון לכלבים אורגני", יופיעו לו במובייל, בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, עסקים למזון חיות הקרובות למיקומו.

במידה והאתר שלכם מקדם עסק הנותן שירות במקום (חנות מוצרים וכדומה), וודאו כי האתר מציג באופן ברור את כתובת העסק. על מנת שגוגל יכיר בכתובת העסק שלכם, וודאו כי קיים באתר:

א. עמוד עם כתובת האתר הכולל מפת גוגל וטקסט ברור עם כתובת העסק.

ב. פתחו כרטיס עסק של גוגל (Google My Buisness) ומלאו שם את כתובת העסק.

עיצוב רספונסיבי לאתר

רוב האתרים כיום הינם רספונסיביים ותצוגת העיצוב משתנה בהתאם לפלטפורמה בה מוצג. עסקים רבים הגיעו למסקנה כי הם חייבים לבצע את המעבר מהאתר הישן והמוכר שלהם, לטובת אתר חדש בעל עיצוב רספונסיבי, על מנת שלא ישארו מאחור. העיצוב למעשה מתאים את עצמו לחוויית המשתמש. למשל, תפריט מוגדל ונוח לגלילה עם האצבעות במובייל, או תפריט מורכב בעל מספר פעולות רב בדסקטופ. אתרים שלא קיים להם עיצוב רספונסיבי, ימצאו את עצמם בעמודי החיפוש האחרונים של גוגל.

התאמה למובייל הינה קריטית לאתר ולעסק שלכם. רוב הגלישה לאתר, וגם הרכישה באתר, נעשית כמעט אך ורק דרך הסמרטפון האישי של כל משתמש, בכל זמן ובכל מקום. התאמה למובייל תשפר משמעותית את דירוג האתר, תגדיל את התנועה אליו ותעלה את המכירות שלכם. מבולבלים? אנו בחברת ג'אם פלאן מנוסים בקידום אתרים SEO ואופטימזציה של אתרים לבעלי עסקים. מוזמנים ליצור איתנו קשר, וביחד נרים את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים בינלאומי
קידום אתרים אורגני – SEO

5 טיפים לקידום אתר בינלאומי

הרבה אנשים חושבים ששימוש בתגיות hreflang מספיק כדי להבטיח שהאתר שלהם ידורג ספציפית בשוק המדינה בה קהל היעד שלהם נמצא. אופטימיזציה בינלאומית היא, ללא ספק,

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא